психічна й духовна складові здоров'я

Додано: 21 лютого 2022
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 519 разів
48 запитань
Запитання 1

Ставлення до себе, оцінювання себе, своїх здібностей, характеру, вчинків і дій, переваг і недоліків це -

варіанти відповідей

самосвідомість

самореалізація

самовизначення

самооцінка

Запитання 2

Якою буває самооцінка?

варіанти відповідей

Висока, низька, адекватна

Завищена, занижена

Вища, нижча, нормальна

Завищена, занижена, адекватна

Запитання 3

Який перший етап формування життєвих цінностей?

варіанти відповідей

дитинство

юність

доросла особистість

 старість

Запитання 4

Емоційно зріла людина...

(декілька правильних відповідей)


варіанти відповідей

болісно сприймає критику

ефективно співпрацює в команді

емоції та почуття інших людей не враховує

неупереджено оцінює свої позитивні і негативні риси

не вміє керувати емоціями

не сприймає критики 

Запитання 5

Виберіть негативні емоції

варіанти відповідей

роздратування, гнів, розпач,тривога, співпереживання

роздратування, гнів, розпач,тривога,образа

любов, гнів, розпач, роздратування, страх

натхнення, співпереживання, співчуття, любов

Запитання 6

Якщо людина замислюється над питанням: «Ким хочу стати?», це відповідає наступній складовій самовизначення …

варіанти відповідей

особистій системі цінностей

життєвій позиції

професійному самовизначенню

самореалізації

Запитання 7

Назви типи сприйняття інформації

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

візуальний

аудіальний

віртуальний

кінестетичний

Запитання 8

Самоконтроль це ...

варіанти відповідей

переживання реальної або уявної небезпеки

усвідомлення власного невміння

усвідомлення й оцінка людиною своїх власних дій, емоцій, психічних станів

процес внутрішньої роботи над собою шляхом самоспостереження, самоаналізу, самокритики.

Запитання 9

Позначте бар'єри ефективного навчання:

варіанти відповідей

одночасно слухати музику,передивлятися Instagram і виконувати домашне завдання

«Я в цьому не розбираюся і ніколи не розберуся!»

шкідливі звички

необ’єктивна оцінка своїх можливостей, обставин та часу.

важко спілкуватися з людьми в процесі навчання.

Запитання 10

Для досягнення успіху в будь-якій сфері перш за все потрібно ( одна правильна відповідь ):

варіанти відповідей

багато читати

шукати помилки

налаштувати себе на позитив

нічого не робити

Запитання 11

Здатність людини пізнати себе і здійснити своє покликання, це


варіанти відповідей

 самооцінка


самопізнання

 самовизначення

 самореалізація


Запитання 12

Оберіть одну вірну відповідь.

Які твердження щодо самореалізації є правильними?

I.         Особистість — це сукупність соціальних властивостей людини, що не змінюється впродовж життя,

II.      Для формування особистості надзвичайно важливою є самоорганізація.

III.   До складових самореалізації і життєвого самовизначення належать профе­сійна самореалізація, соціальна самореалізація, творча самореалізація. 

варіанти відповідей

лише І, II

 

лише І, III

лише II, III

усі правильні

Запитання 13

Що таке характер?


варіанти відповідей

сукупність індивідуальних рис людини, які формуються в процесі життєдіяльності.

сукупність лише бажаних рис, які ми здобули при народженні

свідомий систематичний процес з формування бажаних якостей

сукупність рис, які ми здобули від батьків

Запитання 14

Продовжіть твердження: "Характер людини відображає її..."


варіанти відповідей

цінності

якість життя

 

риси поведінки

 

тип життєдіяльності

Запитання 15

Детальне ознайомлення зі світом професій називають


варіанти відповідей

самовизначенням

профорієнтацією

дослідженням

самовибором

Запитання 16

Які твердження щодо вміння вчитися є правильними?

I. Ніхто не може нас примусити захотіти навчатися, бо навчання є процесом суто особистим, ніхто не може за нас навчатися, нам тільки можуть допомогти, а навчатися ми маємо самі.

II. Для кожної людини характерний свій індивідуальний стиль навчання.

III. Для ефективного навчання треба вміти планувати свій час.

варіанти відповідей

лише I та II

лише I та III

лише II та III

І, ІІ та ІІІ

Запитання 17

Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали методи самоконтролю.

І.Перший учень сказав, що самоконтроль поведінки — це контроль лише власних дій, а ось контролювати свої думки при цьому зовсім необов’язково.

ІІ. Інший заперечив, що, навпаки, самоконтроль поведінки неодмінно передбачає вміння контролювати свої думки. Хто з них правий?

варіанти відповідей

обидва неправі

 лише перший

обидва праві

лише другий

Запитання 18

Ступені розвитку індивідуальних можливостей людини, зберігаючи їх послідовність.

варіанти відповідей

здібності-задатки- талант-обдарованість-геніальність

задатки-навчання-здібності-обдарованість-талант-геніальність

уміння-задатки-навчання-здібності-обдарованість-талант-геніальність

задатки-здібності-обдарованість-талант-геніальність

Запитання 19

Особистість людини не формується шляхом:

варіанти відповідей

самовиховання

самопізнання

самовизначення 

зовнішнього тиску. 

Запитання 20

Що слід робити у день напередодні іспиту:

варіанти відповідей

треба виспатися; ; 

повторити ключові моменти;  

вчитися до ранку; 

Запитання 21

Ви навчаєтесь активно, якщо:

варіанти відповідей

самостійно плануєте час;

шукаєте додаткову інформацію;

застосовуєте набуті знання на практиці; 

очікуєте інструкцій вчителя. 

Запитання 22

Люди з добрим характером мають такі ознаки: 

варіанти відповідей

вони викликають довіру;

вони відповідальні;

вони справедливі;

вони працюють за матеріальну винагороду.

Запитання 23

Позитивне ставлення до себе та до інших людей,до життєвих перспектив; уміння реально оцінювати свої здібності та можливості - це..

варіанти відповідей

а) мотивація успіху

тренування волі

навички самоконтролю

самоусвідомлення та самооцінка

Запитання 24

Система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві - це...

варіанти відповідей

мораль

етика

естетика

етикет 

Запитання 25

Важливе для людини, за допомогою чого вона оцінює і звіряє будь-що у своєму житті, визначає власні пріоритети має назву... 

варіанти відповідей

потреби

якості

цінності

можливості

Запитання 26

До вищих моральних цінностей відносяться:

варіанти відповідей

любов і дружба

самоповага і самоконтроль

чуйність і толерантність

оптимізм і миролюбність

всі відповіді вірні

Запитання 27

Який варіант професійного самовизначення можна вважати вдалим?

варіанти відповідей

Хочу Буду Можу

Хочу Треба Можу  

Хочу Треба Необхідно 

Запитання 28

Ви навчаєтесь активно, якщо

варіанти відповідей

виконуєте лише ті завдання, які вимогають у школі

самостійно плануєте час

шукаєте додаткову інформацію

завжди очікуєте інструкцій вчителя

Запитання 29

Ви навчаєтесь легко , коли...

варіанти відповідей

Добре організовані

не відчуваєте фізичного дискомфорту

усвідомлюєте вигоди від навчання

намагаєтесь механічно завчити матеріал

Запитання 30

На формування характеру людини найбільше впливає:

варіанти відповідей

виховання

самовиховання

спадкові чинники

Запитання 31

Оберіть ознаки емоційно компетентної людини:

варіанти відповідей

надмірно активна та збуджена

розуміє почуття інших людей, ефективно працює в команді

здатна зберігати спокій у складних обставинах

 висловлює свої думки агресивно, звинувачує інших

вміє уникати емоційного вигорання навіть за напруженого робочого графіка

виявляє нападки на опонента без урахування його почуттів і потреб

здатна до самомотивації

Запитання 32

Самовиховання – це

варіанти відповідей

засіб керування іншими людьми

свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в собі позитивних особистісних якостей

засіб оволодіння досвідом інших людей

засіб оволодіння власним досвідом

Запитання 33

Що НЕ є складовою творчого мислення?

варіанти відповідей

витривалість

швидкість

гнучкість

оригінальність

Запитання 34

Намагання змусити прийняти рішення обманом чи під тиском, надаючи недостовірну інформацію - це...

варіанти відповідей

маніпуляція

акліматизація

екстремальна ситуація

 ризик

Запитання 35

1.Пасивне навчання передбачає:


варіанти відповідей

А.що головною дійовою особою в процесі навчання є вчитель.    

  Б.що учень є активним учасником процесу

навчання.     

  В.що учень навчається самостійно.

 Г.що учень може виконувати роль викладача   

Запитання 36

2.Які твердження щодо умов ефективного навчання є правильними?

1.Навчання має бути пов’язане із практикою.

2.Процес навчання та відповідальність за нього є суто особистою справою, яку неможливо передоручити комусь.

3.Навчання- це робота, що вимагає свідомих зусиль..


варіанти відповідей

А.лише 1,2   

 Б.лише 1,3   

В.лише 2,3                       

 Г. усі правильні.   

Запитання 37

3.Які твердження щодо умов ефективного навчання є правильними?

1.Активний метод навчання передбачає, що учень є активним учасником процесу,а не пасивним слухачем.

2.Піраміда ефективності навчання свідчить про те. що середній відсоток засвоєння навчального матеріалу під час

читання становить 75 %,а під час практичного застосування знань-10%.

3.Візуали мають відповідний «наочний» стиль навчання,вони найкраще виконують завдання після того як прочитали текст.


варіанти відповідей

А.лише 1,2.    

Б. лише 1,3   

В. .лише 2,3.     

  Г. усі правильні.

Запитання 38

5.Кінестетичний стиль навчання передбачає:                                   

варіанти відповідей

А.використання таблиць,схем.          

Б.проведення експериментів.  

 В.повторення матеріалів вголос.  

Г.дотик до предметів,що вивчаються.

Запитання 39

6.Які твердження щодо способів ефективного навчання й підготовки до іспитів є правильними?

1.Для аудіалів під час підготовки до іспитів корисно прочитати текст,розглянути схеми,вести записи,робити позначки.

2.Упорядковані знання добре запам’ятовуються, їх легко застосовувати на практиці.

3.Особливу увагу під час підготовки до іспитів слід приділяти основним термінам й поняттям.


варіанти відповідей

А.лише 1,2.     

Б.лише 1,3   

В.лише 2,3.                       

Г.усі правильні.   

Запитання 40

7.Які твердження щодо ролі життєвих цінностей у формуванні характеру є правильними?

1.Саме життєві  цінності створюють фундамент особистості людини ,оскільки це те ,що вона вважає найголовнішим у своєму житті.

2.Життєві цінності не впливають на формування характеру людини.

3.Життєві цінності починають формуватися в дитинстві і є підгрунтям усього подальшого життя людини.


варіанти відповідей

А.лише 1 ,2. 

Б.лише 1, 3.                 

В.лише 2,3.             

  Г. усі правильні.

Запитання 41

2.Які твердження щодо уміння вчитися є правильними?

1.Процес навчання та відповідальність за нього- це суто особиста справа людини.

2.Піраміда ефективності навчання свідчить про те,що середній відсоток засвоєння навчального матеріалу

на лекції-50%,а під час дискусії в групі-10%.

3.Кінестетики сприймають дійсність насамперед за допомогою тактильних відчутів.

варіанти відповідей

А..лише 1,2.

Б. .лише 1,3. 

В. .лише 2,3. 

Г. .усі правильні.

Запитання 42

3.За ваше навчання відповідає:       

варіанти відповідей

 А.Вчитель. 

Б.Родина.     

В. Ваші друзі.       

 Г.Ви самі.

Запитання 43

4.Візуальний стиль навчання передбачає:                                                                    

варіанти відповідей

 А.Читання текстів уголос.                                                                                    

Б.Діалог, обговорення в парах.       

 В.Виготовлення моделей з паперу.    

 Г.Записи,позначки на полях.

Запитання 44

5.Які твердження щодо індивідуальних особливостей сприйняття й навчання є правильними?

1.Для кожної людини характерний індивідуальний стиль навчання.

2.За видами аналізаторів учені виокремили різні види сприйняття: зорове,слухове,нюхове,смакове тощо.

3.У процесі навчання кінестетик завжди намагається щось самостійно робити з предметами.

варіанти відповідей

А.лише 1,2.  

Б.лише 1,3.    

 В.лише 2,3.                 

Г.усі правильні.   

Запитання 45

6.До інтелектуальних рис характеру належить:    

 

варіанти відповідей

А.чуйність, 

Б.самостійність.          

В.допитливість.  

Г.кмітливість.  

Запитання 46

7.Які риси характеру свідчать про ставлення людини до інших людей:

варіанти відповідей

А.чуйність.

Б.наполегливість.    

 В.доброзичливість. 

 Г.акуратність.

Запитання 47

Психічні властивості людини, що визначають поведінку людини в типових обставинах називають..

варіанти відповідей

риси характеру

характер

увага

пам"ять

Запитання 48

До вольових рис характеру НЕ належить?

варіанти відповідей

мужність

рішучість

наполегливість

кмітливість

відповідальність

дисциплінованчсть

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест