Прочитайте уривок і вкажіть місто, про яке йдеться в тексті.
"Товариство "Просвіта" не могло забезпечити необхідну кваліфіковану допомогу та організувати спеціальні кооперативи. Цю потребу взявся задовольнити інженер - архітектор Василь Нагірний - піонер західноукраїнського кооперативного руху, котрий протягом 10 років вивчав досвід швейцарських кооперативів. У 1883 р. він організував споживчий кооператив "Народна торгівля".
Назва організації, що дбала про кооперативний рух:
Щоденна українська газета, щщо в 1880 - 1939 рр. виходила у Львові:
Прочитайте визначення й укажіть поняття, що відповідає його змісту.
"Найбільш активна й організована частина тієї чи іншої соціальної групи населення, яка виражає і захищає її інтереси"
Повноваження Галицького крайового сейму:
Сфера діяльності товариства "Просвіта":
Громадська організація у Львові, створена шляхом реорганізації Львівського товариства, яка тривалий час відіграла роль української академії наук:
Назва політичної організації "москофілів":
Перша українська партія, створена в 1890 р., та її лідери:
Автор брошури "Україна irredenta" ( "Україна уярмлена"), де вперше доводилась історична необхідність здобуття Україною незалежності (зображений на поданому фото):
Основна форма діяльності народовців:
Діяч, який у 1897 - 1913 рр. очолював НТШ:
Сутність назви Галичини "Український П'ємонт":
Прочитайте уривок із статті в журналі "Життя і слово" й укажіть назву зелю, про яку йдеться в тексті.
"Щоб знищити свякі сліди Русі на Угорщині, наказав уряд перемінювати назви не лиш місцевостей, а й осіб, і то як імена, так і прозвиська на лад мадярський..."
Прочитайте уривок з програми організації та вкажіть її назву:
"У справах суспільно - економічних змагаємо до переміни способу продукції згідно зі здобутками наукового соціалізму, тобто хочемо колективного устрою праці та колективної власності засобів продукційних. У справах політичних хочемо повної волі особи, слова, сходин, товариств, друку і сумління... У справах культурних стоїмо на грунті позитивної науки сталися власністю всього народу".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома