Для 1ї стадії раку легенів характероно:
Для 2ї стадії раку легенів характероно:
Для 3ї стадії раку легенів характероно:
Для 4ї стадії раку легенів характероно:
Яке харкотиння виділяється на 3-4 стадії раку легенів?
При якому захворюванні визначається геморагічний вміст у плевральній порожнині?
Яке положення тіла займає хворий для полегшення болю при сухому плевриті?
Які скарги найбільш притаманні при сухому плевриті?
Які скарги найбільш притаманні при ексудативному плевриті?
У пацієнта із сухим правобічним плевритом відмічається зменшення больових відчуттів та наростання задишки. Яке ускладнення розвинулось?
Які засоби ви порекомендуєте хворому із сухим плевритом для зменшення кашлю?
Які захворювання найчастіше ускладнюються плевритом?
Чи можна проводити фізіотерапевтичні процедури, такі як, бронходренажний масаж, електрофорез, гірчичники, пацієнту із раком легенів?
Ви лікуєте пацієнта із затяжним бронхітом. Протягом 3х тижнів у нього зберігається сухий кашель та субфебрильна температура? Які мають бути ваші дії?
Виберіть правильну ділянку для проведення плевральної пункції:
Що вислуховується над легенями при сухому плевриті?
Що вислуховується над легенями при ексудативному плевриті?
Виберіть шляхи введення антибіотиків при ексудативному плевриті:
Який симптом є найбільш раннім при центральному раку легенів?
Чи можна рекомендувати хворому на рак засмагати на сонці?
У хворого на рак легенів почалась легенева кровотеча. Які ознаки для неї характерні?
У хворого на центральний рак легенів почалася легенева кровотеча. Який препарат може бути використаний для зупинки кровотечі?
Хворий госпіталізований у стаціонар із підозрою на рак легенів. Який обов’язковий метод діагностики центрального раку легенів?
Хворий раком легень скаржиться на нападоподібний надсадний сухий кашель. Що необхідно застосувати для надання допомоги хворому на рак легень при сухому кашлі?
Хворому з підозрою на рак легень лікар призначив аналіз харкотиння на атипові клітини. Які особливості забору харкотиння?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома