Ринок інформації як виробничого ресурсу

Додано: 14 квітня
Предмет: Економіка, 10 клас
Копія з тесту: Ринок інформації
13 запитань
Запитання 1

Що таке ринок інформації?

варіанти відповідей
Сукупність економічних відносин збирання, опрацювання інформації та її продажу
Сукупність економічних відносин з продажу товарів та послуг
Сукупність економічних відносин з реалізації продуктів харчування
Сукупність економічних відносин з будівництва та ремонту
Запитання 2

Що входить до підприємства сектору ділової інформації на ринку інформації?

варіанти відповідей
Біржова та фінансова інформація, економічна та статистична інформація, комерційна інформація, ділові новини в галузі економіки та бізнесу
Науково-технічна інформація, доступ до першоджерел
Новини, послуги на основі сучасних телекомунікацій та комп'ютерної мережі
Професійна інформація
Запитання 3

Чому інформація є специфічним ресурсом?

варіанти відповідей
Відомості про предмети, явища та процеси навколишнього світу
Виділення найголовнішої інформації
Бізнес-інформація
Наукова інформація
Запитання 4

Чому від якості та обсягу інформації залежить правильність прийнятого рішення?

варіанти відповідей
Тому що інформація надає відомості про предмети, явища та процеси навколишнього світу
Тому що інформація є специфічним ресурсом
Тому що інформація є рідкісним благом
Тому що інформація формує споживчий вибір та переваги
Запитання 5

З яких секторів складається ринок інформації?

варіанти відповідей
Сектор ділової інформації, сектор інформації для спеціалістів, сектор масової користувацької інформації
Сектор наукової інформації, сектор економічної інформації, сектор культурної інформації
Сектор фінансової інформації, сектор медичної інформації, сектор освітньої інформації
Сектор туристичної інформації, сектор транспортної інформації, сектор харчової інформації
Запитання 6

Хто впливає на формування пропозиції на ринку інформації?

варіанти відповідей
Органи державного управління, засоби масової інформації, науково-дослідні та науково-технічні інститути
Телекомунікаційні компанії, комп'ютерні мережі, мережа Інтернет
Комерційні підприємства, фінансові установи, торгівельні мережі
Органи статистики, консалтингові й маркетингові підприємства
Запитання 7

Які особливості має інформація як специфічний товар?

варіанти відповідей
Не може відчужуватися подібно до матеріальної продукції, переходить до покупця, але залишається і в продавця, накопичується, перестає вміщувати в собі економічну цінність
Має змінюватися відповідно до ринкової кон'юнктури
Має обмеженість в певному часі, перетворюється на послуги на основі сучасних телекомунікацій та комп'ютерної мережі
Має наукову та довідкову цінність
Запитання 8

Які чинники визначають ціну на ринку інформації?

варіанти відповідей
Ризик, новизна, достовірність і повнота інформації; своєчасність і конфіденційність інформації, прийнятна форма подання
Якість та обсяг інформації, споживчий запит
Доступність інформації, інтереси споживачів
Розвиток технологій, конкуренція на ринку
Запитання 9

Що впливає на формування попиту на інформацію на ринку інформації?

варіанти відповідей
Очікуваний приріст доходу в результаті використання інформації
Якість та обсяг інформації
Ризик, достовірність і своєчасність інформації
Доступність та конкуренція на ринку
Запитання 10

Якому праву належить споживач інформації?

варіанти відповідей
Право на захист від шкідливої, небезпечної, неякісної інформації та захист прав і свобод кожного в інформаційній сфері
Право на доступ до державних інформаційних ресурсів
Право на безкоштовну інформацію
Право на створення та передачу інформації
Запитання 11

Що впливає на реальну ціну ринку інформації?

варіанти відповідей
Захист вмісту отриманої споживачем інформації, новизна та своєчасність
Попит і пропозиція на ринку
Рівновага між інтересами споживачів і виробників інформаційного продукту
Класичні цінові чинники
Запитання 12

Чому складно регулювати інформаційні відносини на ринку інформації?

варіанти відповідей
Захист вмісту отриманої споживачем інформації, захист прав і свобод споживача і виробника
Ризик і небезпека інформаційного оточення
Конфіденційність та достовірність інформації
Прозорість та доступність інформації
Запитання 13

Чому формування деяких ринків в Україні відбувається швидше, а інших - складніше?

варіанти відповідей
Багато причин, включаючи економічну та фінансову кризу
Відсутність споживчого попиту
Недостатня кількість ресурсів
Відмова виробників виступати на ринку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест