Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок. Фундаментальні властивості живого

Тест виконано: 98 разів
8 запитань
Запитання 1

Визначте, яка біологічна система утворена вільносхрещуваними між собою організмами одного виду, які проживають тривалий час на певній території й відносно ізольовані від інших таких самих груп.

варіанти відповідей

клітина

популяція

організм

екосистема

Запитання 2

Визначте, яка біосистема є  біосистемою найвищого порядку, склад, структура і властивості якої визначаються функціонуванням живих організмів.

варіанти відповідей

біосфера

популяція

організм

екосистема

Запитання 3

Визначте, для якого рівня характерні процеси поділу й передачі інформації, анаболізму й катаболізму.

варіанти відповідей

клітинний

молекулярний

організмовий

популяційно-видовий

Запитання 4

Визначте, на якому рівні життя формуються мікроеволюційні процеси адаптаціогенезу, регуляції чисельності популяцій, видоутворення.

варіанти відповідей

клітинний

екосистемний

організмовий

популяційно-видовий

Запитання 5

Визначте, який організм знаходиться на різних рівнях організації.

варіанти відповідей

шипшина собача

хламідомонада

бліда поганка

лисиця руда

Запитання 6

Визначте, на якому рівні організації живого перебуває зображений об’єкт.

варіанти відповідей

клітинному

екосистемному

організменному

популяційно-видовому

Запитання 7

Визначте, які з ознак живого свідчать про функціональну організацію

варіанти відповідей

єдність хімічного складу

обмін речовин

мінливість

клітинна будова

адаптивність

структурна організація

Запитання 8

Визначте, характеристику якої фундаментальної властивості живого наведено в описі: «Здатність утворювати нові складові системи замість старих. У випадку пошкодження чи поганої роботи клітина може замінювати свої органели, а багатоклітинні організми — окремі клітини, інколи цілі групи клітин або навіть окремі органи».

варіанти відповідей

саморегуляція

самооновлення

самовідтворення

обмін речовин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест