Коли було засновано Літературне товариство ім. Т. Шевченка?
В якому році у Львові створено перший осередок товариства "Просвіта"?
У якому регіоні України сформувалися перші українські політичні партії?
Відкриття кафедри української історії у Львівському університеті, перетворення Літературного товариства ім. Т. Шевченка на Наукове з державною субсидією стало наслідком:
На якому портреті зображено письменника, політичного діяча, одного з організаторів першої української політичної партії
Про яке соціально-економічне явище йдеться в уривку з історичного джерела:
«Нужда галицька так надоїла нашим людям, що і в пекло не бояться йти, щоб лише втекти з рідного краю... Пішов голос про Бразилію. Незнаний цей край, далекий, але народ не зважав, не роздумував довго:утекти з неволі - це єдиний вихід»?
Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було:
У якому університеті наприкінці ХІХ ст. було створено кафедру української історії (кафедру історії Східної Європи) на чолі з М.Грушевським?
Народовці ініціювали створення
«Нова ера» — це
Однією з провідних галузей промисловості на західноукраїнських землях на початку ХХ ст. була
Установіть відповідність між назвами організацій та роками їх заснування.
1) Наукове товариство ім. Т. Шевченка
2) Літературне товариство ім. Т. Шевченка
3) «Просвіта»
4) «Руська бесіда»
А) 1848 р.
Б) 1861 р.
В) 1892 р.
Г) 1873 р.
Д) 1868 р
Установіть послідовність подій суспільно-політичного життя ХІХ ст.
1. Утворення у Львові Русько-української радикальної партії — першої української політичної партії
2. Виникнення в Києві, Чернігові, Одесі, Харкові громад — напівлегальних об’єднань української інтелігенції
3. Утворення у Львові культурно-просвітницького гуртка «Руська трійця»
4. Заснування в Києві Кирило-Мефодіївського братства
Якою цифрою на картосхемі позначено територію, яку називали “Український П’ємонт” і що це за територія?
Які поняття й терміни належать до історії західноукраїнських земель другої половини ХІХ ст.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома