За вчинення шахрайства в особливо великих розмірах в Україні передбачено:
Аліні зателефонували, представилися працівником банку й повідомили про вчинення шахрайських дій із її рахунком. Аліні було запропоновано заблокувати рахунок, для чого банківський працівник попросив назвати номер картки, кінцевий строк її дії, CVV2 та PIN-код. Який із варіантів є правильним варіантом поведінки Аліни:
Ви продаєте навушники на спеціальному майданчику в Інтернеті. Вам телефонує потенційний покупець і пропонує здійснити передоплату, переказавши гроші на картку. Він просить повідомити такі дані: номер картки, ваше прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ), кінцевий строк дії картки та CVV2-код. Ваші дії будуть такими:
До соціальних методів крадіжки персональних даних належать:
До фізичних методів крадіжки персональних даних належать:
Задля безпеки платежів із використанням платіжної картки:
Споживач фінансових послуг має такі права:
Споживач фінансових послуг має такі обов’язки:
«Червоними прапорцями» для споживачів фінансових послуг можуть бути:
Ви вважаєте, що працівники фінансової установи помилилися щодо ціни фінансової послуги, яку вам надали. Усі потрібні документи щодо надання фінансової послуги ви маєте. Ви звернулися до відділення фінансової установи з проханням роз’яснити ситуацію, проте менеджер не зміг адекватно пояснити, чому саме таку суму стягнуто за надання послуги. Ви вирішили написати скаргу, але менеджер не приймає її та наполягає на тому, що він усе пояснив. Яким буде ваш наступний крок:
Якщо в споживача фінансових послуг виникають запитання стосовно фінансових послуг, які надав банк, що збанкрутував, потрібно звертатися до:
Ви вирішили вийти з кредитної спілки, однак кредитна спілка відмовляється повертати депозит, який у ній було розміщено. Ви давали письмовий запит щодо повернення депозиту, і минуло вже 30 днів, але відповідь так і не отримали. У цьому разі ви можете звернутися до:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома