Укажіть речення з однорідними членами (розділові знаки опущено).
Укажіть речення, де зв’язок між однорідними членами речення здійснюється за допомогою єднального сполучника.
Укажіть речення, у якому однорідні члени – присудки.
Укажіть речення, що відповідає схемі:
О, О і О
Укажіть речення з однорідними членами.
Укажіть речення, у якому однорідні члени поєднуються розділовим сполучником.
Укажіть речення, у якому однорідні члени – обставини.
Укажіть, яким членом речення виступає узагальнювальне слово в поданому реченні.
Усе в чеканні: спілі краплі рос, земля і місяць, вишні і тополі, і тиша в тиші, і тумани в полі.
Однорідні члени поєднані змішаним зв′язком у реченні:
Ряд однорідних членів утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Поволі згасає багаття … вибрати:
Однорідними членами ускладнено речення:
Укажіть речення, що відповідає схемі
О, О, О – УС.
Позначте речення, в якому НЕМАЄ однорідних членів.
Визначте кількість рядів однорідних членів у реченні
З низького й високого лету, з пальми, з берези, з калини ти можеш не чути реготу, та мусиш почути ридання, та мусиш збагнути ридання кожнісінької людини.
Перед виділеним сполучником НЕ ТРЕБА ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено).
Перед виділеним сполучником треба ставити кому (розділові знаки пропущено).
Треба ставити коми на місці цифр.
Уже й місяць підбився височенько (1) вийшов з-за дерев у ярку (2)та й став посеред неба, викрадаючи на світло (3) і дівочі намиста (4) і сережки (5) і скляні приколки.
Однорідні означення є в реченні (розділові знаки пропущено).
Укажіть речення з неоднорідними означеннями (розділові знаки пропущено)
Укажіть речення з однорідними означеннями (окремі розділові знаки пропущено)
Укажіть речення з неоднорідними означеннями (окремі розділові знаки пропущено).
Укажіть речення з неоднорідними означеннями (окремі розділові знаки пропущено).
Укажіть речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущені).
Правильно розставлено розділові знаки в усіх реченнях, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома