Вкажіть речення , у якому неправильно вжито розділові знаки:
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити кому в рядку (розділові знаки пропущено)
Безсполучниковим є речення
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Після речення Гамір умить стих... треба поставити двокрапку, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Двокрапку в безсполучниковому складному реченні треба поставити в рядку ( розділові знаки вилучено)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні.
Визначте, який розділовий знак пропущено в поданому безсполучниковому складному реченні:
Пам’ятайте серцем наша мова – пісня. (Л. Кисельов).
(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Уважалося,(1) що рондель,(2) традиційна форма французької літератури,(3) придатний лише для пейзажної чи інтимної лірики,(4) однак Павло Тичина створив свій різновид цього жанру,(5) що увійшов у поетичний світ революційним фанфарним маршем,(6) сповненим самобутніх рефренів.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома