З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
З'ясуйте синтаксичну роль виділеного слова
Ніколи не треба забувати про своє призначення й завжди пам'ятати, що митці покликані народом для того, аби показувати світові насамперед, що життя прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.
Кому перед ЯК треба поставити в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок.
Прикладка є в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок.
Непрямий додаток виділено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок.
Узгоджене означення виділено в реченнях
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо вгору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Недалеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок.
Порівняльний зворот є в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома