які сили позначені під номером 2 і 4?
Яка сила зображена на рисунку?
Знайдіть силу тяжіння, що діє на тіло масою 15 кг.
Вкажіть фізичний закон, який стверджує, що дія одного тіла на інше завжди супроводжується «протидією»:
При збільшенні відстані від поверхні Землі прискорення вільного падіння
З яким прискоренням буде рухатись реактивний літак масою 50 т, якщо сила тяги його двигунів дорівнює 95 кН?
Чи змінюється прискорення руху м'яча, кинутого вертикально вгору?
Якщо у законі всесвітнього тяжіння збільшити масу першого тіла вдвічі, а масу другого та відстань залишити без зміни, то як зміниться сила притягування?
Від чого залежить прискорення вільного падіння?
Тіло кинули під кутом до горизонту. Яким є рух тіла вздовж горизонталі?
Тіло перебуває у стані невагомості, якщо:
Швидкісний ліфт починає рух вгору зі стану спокою з прискоренням 1,2 м/с2. Визначити вагу пасажира масою 80 кг під час руху (g = 9,8 м/с2).
Виберіть приклади явища інерції
Дерев'яний брусок рівномірно тягнуть горизонтальною поверхнею, прикладаючи силу 1 Н. Визначте коефіцієнт тертя ковзання, якщо маса бруска дорівнює 200 г.
Брусок перебуває в спокої на похилій площині. На якому рисунку правильно вказані сили, що діють на нього?
Сани рівномірно тягнуть по горизонтальній поверхні, прикладаючи силу під кутом до горизонту. На якому рисунку правильно вказані сили, що діють на санки?
Деталь на транспортері переміщують під кутом до горизонту. Укажіть напрям сили тертя (див. рис.)
Якої швидкості набудуть санки наприкінці спуску з гори заввишки 10 м, кут нахилу якої до горизонту становить 200? Коефіцієнт тертя між санками і снігом дорівнює 0,2. Швидкість санок на початку схилу дорівнює 0.
(Завдання зараховується при умові надсилання повного розв'язку)
Людина рівномірно тягне санки, маса яких дорівнює 40 кг, горизонтальною дорогою. Коефіцієнт тертя між санками та снігом дорівнює 0,1. Яку силу прикладає людина? (g=9,8 м/с2)
(Завдання зараховується при умові надсилання повного розв'язку)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома