Самостійна робота з теми «Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина»

Додано: 5 квітня 2021
Предмет: Фізика, 10 клас
Тест виконано: 442 рази
8 запитань
Запитання 1

Пристрій, який працює за циклом, що складається з двох ізотермічних і двох адіабатних процесів. 

варіанти відповідей

Холодильний пристрій         

Кондиціонер

Ідеальний тепловий двигун

Бензиновий двигун

Запитання 2

При ізохорному процесі вся передана газу кількість теплоти витрачається … 

варіанти відповідей

на виконання механічної роботи


на збільшення внутрішньої енергії газу

і на збільшення внутрішньої енергії газу, і на виконання механічної роботи

на зменшення внутрішньої енергії газу

Запитання 3

Опишіть принцип роботи холодильного пристрою. 

варіанти відповідей

написати відповідь в зошиті

написати відповідь на листочку

Запитання 4

Адіабатним називається процес, який відбувається …

варіанти відповідей

без теплообміну з довкіллям

без виконання роботи

без змінення внутрішньої енергії

за постійного тиску

Запитання 5

Ідеальний газ віддав кількість теплоти 800 Дж. При цьому внутрішня енергія газу збільшилася на 200 Дж. Чому дорівнює робота, здійснена над газом?

варіанти відповідей

600 Дж

800 Дж

1000 Дж

Запитання 6

Одноатомний ідеальний газ в кількості 4 моль поглинає 3 кДж теплоти. При цьому температура газу підвищується на 20 К. Яка робота здійснюється газом в цьому процесі?

варіанти відповідей

2 кДж

4 кДж

6 кДж

8 кДж

Запитання 7

Температура нагрівника ідеальної теплової машини 327 °С, а температура холодильника 27 °С. Яку корисну роботу виконує машина за один цикл, якщо вона отримує від нагрівника кількість теплоти 1000 Дж?

варіанти відповідей

400 Дж

500 Дж

600 Дж

700 Дж

Запитання 8

Дизельний двигун витрачає 1 т дизельного пального на відстані 3000 км. ККД двигуна 45 %. Знайдіть потужність двигуна, якщо середня швидкість руху дорівнювала 36 км/год. 

варіанти відповідей

147 кВт

360 кВт

540 кВт

630 кВт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест