Шістдесятництво. Зародження дисидентського руху.

Додано: 10 листопада 2019
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 431 раз
9 запитань
Запитання 1

Члени київського клубу "Сучасник":

варіанти відповідей

Займалися викладацькою діяльністю

Створювали мистецькі гуртки-секції

Організовували хати-читальні

Читали лекеції

Запитання 2

Хто автор збірки «Соняшник»?

варіанти відповідей

Л.Костенко

В.Стус

І.Драч

В.Симоненко

Запитання 3

Причинами виникнення дисидентського руху були:

варіанти відповідей

Відсутність будь якої ідеології

Відсутність справжньої політичної самостійності республіки

Політика декомунізації

Політика зросійщення, позбавлення українського народу можливостей для вільного національно-культурного розвитку

Запитання 4

Слово "дисидент" означає:

варіанти відповідей

незалежний

нескорений

незгодний

недійсний

Запитання 5

Він був справжнім велетнем духу й незламним борцем проти тоталітаризму,  ріс і навчався на Донбасі. Вступив до аспірантури в Києві, відвідував Клуб творчої молоді «Сучасник», був двічі засуджений комуністичним режимом. Своє життєве кредо висловив у поезії «Як добре те, що смерті не боюсь я»

варіанти відповідей

І.Драч

В. Чорновіл

В. Стус

В. Симоненко

Запитання 6

Львівський клуб творчої молоді називався:

варіанти відповідей

"Ранок"

"День"

"Зоря"

"Пролісок"

Запитання 7

Поширення дисидентства в 1960–80-х рр. в СРСР, у т. ч. і в Україні, стало реакцією на:

варіанти відповідей

Зміну у владі

Згортання процесу десталінізації радянського суспільства

Утиски національного культурно-духовного життя

Порушення Конституції

Запитання 8

Перерахуйте ознаки українського дисидентства як форми національно-визвольного руху

варіанти відповідей

Мирні, ненасильницькі форми боротьби з владою 

Учасники руху діяли підпільно

Мали намір змінити владу

Мав загальноукраїнський характер

Запитання 9

Український національний фронт було створено у:

варіанти відповідей

1960 р.

1962 р.

1964 р.

1970 р.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест