симетрія

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 162 рази
24 запитання
Запитання 1

Яка з наведених точок симетрична точці А(4;-3) відносно осі абсцис?

варіанти відповідей

А1(-4;-3)

А1(-4;3)

А1(4;3)

А1(-3;4)

Запитання 2

У яку точку перейде точка А(-6; 0) при повороті навколо початку координат на 90° за годинниковою стрілкою?

варіанти відповідей

А1(6;0)

А1(0;-6)

А1(-6;6)

А1(0;6)

Запитання 3

Яка точка симетрична точці А(-5;6) відносно початку координат?

варіанти відповідей

А(5;6)

B(-5;-6)

C(5;-6)

D(-6;5)

Запитання 4

В яку точку переходить точка Р(10; -10) при повороті відносно початку координат на 900 проти годинникової стрілки?

варіанти відповідей

(10; 10)

(-10; 10)

(-10; -10)

 (10; -10)

Запитання 5

Вкажіть фігуру, яка має центр симетрії.

варіанти відповідей

Трикутник

Трапеція

Коло

Паралелограм

Запитання 6

На якому з малюнків точки A і A’ симетричні відносно прямої l?

варіанти відповідей
Запитання 7

Знайдіть координати точки, симетричної точці А (-2; 4) відносно

осі абсцис. 

варіанти відповідей

(2; -4)

(-2;-4)

(-2; 4)

(2; 4)

Запитання 8

ABCDEF - правильний шестикутник. У яку точку при повороті навколо точки О на кут 600 за годинниковою стрілкою перейде точка D?

варіанти відповідей

У точку С

У точку В

У точку Е

У точку А

Запитання 9

В яку точку переходить точка Р(10; -10) при повороті відносно початку координат на 900 проти годинникової стрілки?

варіанти відповідей

(10; 10)

(-10; 10)

(-10; -10)

 (10; -10)

Запитання 10

Знайдіть координати точки, відносно якої симетричні точки А(5; 4) і В(-9; 8) 





варіанти відповідей

 (-2;-6)

  (2;6)

  (-2;6)

  (2;-6)

Запитання 11

Знайдіть координати точки С, симетричної точці А(-4; 1) відносно точки В(-1; 3).


 


 

варіанти відповідей

 (2; 5)

 (2; -5)

  (5; 2)

 (-2; 5)

Запитання 12

Рівнобедрений трикутник АВС з основою АВ при переміщенні перейшов у трикутник А’В’С’. Знайдіть величину кута ∠С’, якщо ∠А = 50°.

 


 

варіанти відповідей

 50°

 80°

  65°

 130°

Запитання 13

Скільки осей симетрії має прямокутник?

 

  


  

варіанти відповідей

дві

одну

  чотири

безліч

Запитання 14

Точка O – центр квадрата ABCD, зображеного на рисунку. У який відрізок перейде сторона AD при повороті навколо точки O за годинниковою стрілкою на кут 90°?

варіанти відповідей

AB

 

 

  

 BC

 CD

DA

Запитання 15

У прямокутній системі координат дано точку В(12;12) знайти координати точки, яка утворилася внаслідок повороту даної на кут 900 за годинниковою стрілкою.

варіанти відповідей

(0;-12)

(-12;12)


(12;-12)

(-12;-12)

Запитання 16

Точки А(х; –3) і А1(5; 5) симетричні відносно точки O(7; 1). Знайдіть x.

варіанти відповідей

0

8

-5

9

Запитання 17

Знай діть x і у, якщо точки А(х; –2) і А1(3; у) симетричні відносно осі абсцис.

варіанти відповідей

х=1, у=2

х=2, у=1

х=3, у=2

х=-3, у=-2

Запитання 18

Точки А(-2; у) і В(х; 5) симетричні відносно точки К(3;-1). Знайдіть х та у

варіанти відповідей

х = 8; у = -7

х = -8; у = -7

х = -8; у = 7

х = 8; у = 7 

Запитання 19

В яку точку переходить точка А(5; −5) при повороті відносно початку координат на 90° проти годинникової стрілки?

варіанти відповідей

(5; 5)

(−5; 5)

(5; −5)

(−5; −5)

Запитання 20

Знайдіть координати точки А1, у яку переходить точка А(−3;−3) при повороті навколо початку координат на 90° за годинниковою стрілкою.

варіанти відповідей

(−3; −3)

(3; 3)

(−3; 3)

(0; 3)

Запитання 21

Знайдіть координати точки, симетричної точці А(−3; −1) відносно осі абсцис.


варіанти відповідей

(−3; 1)

(1; −3)

(1; 3)

(3; −1)

Запитання 22

Знайдіть координати точки О , відносно якої симетричні точки А(−3;8) і В(−9;6)

варіанти відповідей

 (0; 0)

(−6; 7)

(6; −7)

(−6; −7)

Запитання 23

Дано точку М(3; −2). Вкажіть координати точки, симетричної точці М відносно прямої у = 2.

варіанти відповідей

 (3; 6)


(3; −6)

  (−3; 6)

 (3; 2)

Запитання 24

Які координати має точка, яка симетрічна точці К(5; −1) відносно осі ординат?

варіанти відповідей

(−5; −1)

(−5; 1)

(5; −1)

(5; 1)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест