Неправильно вжито тире в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Двокрапку треба поставити між частинами безсполучникового речення(розділові знаки пропущено)
НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Розділові знаки правильно розставлено в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
У якому рядку записано речення з прямою мовою? (розділові знаки пропущено)
У якому рядку правильно розставлено розділові знаки при прямій мові?
Вкажіть речення, яке відповідає поданій схемі (розділові знаки пропущено)
«П»,- а.
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, перед якою стоять слова автора?
У якому реченні допущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, усередині якої слова автора?
У якому реченні допущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, перед якою стоять слова автора?
Яка схема відповідає реченню? Ой роде наш красний, роде наш прекрасний, не цураймося, признаваймося, не багацько нас є, говориться в народній пісні...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Тире між підметом і присудком слід ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Перед однорідними членами речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного речення треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Тире перед сполучником і треба поставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Правильно оформлено пряму мову в реченні
Двокрапку слід поставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Двокрапку треба поставити між частинами безсполучникового складного речення (розділові знаки пропущено)
Між частинами безсполучникового складного реченнях треба поставити двокрапку в рядку (розділові знаки пропущено)
Установіть , який розділовий знак необхідно поставити замість цифри
«О великий та мудрий фараоне Гаменхотеп (1) звiв руки до сонця Стьопа. - Ти завоював багато земель, ти пiдкорив багато народiв, ти вписав своє iм’я в iсторiю вiкiв стародавнього свiту!»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома