Знайдіть односкладне речення
Установіть відповідність між реченням і видом підрядної частини
1) Я чув, як дихав сонний ліс у прохолодному тумані.
2) Якби мені сила та воля, жив би без горя.
3) Соборна Вкраїно, всі храми твої відбудуєм, щоб лунами дзвонів сягнути
духовних вершин.
4) Україна моя починається там, де доля моя усміхається.
А) обставинне мети
Б) обставинне місця
В) з'ясувальне
Г) обставинне умови
Д) означальне
Визначте, який вид підрядного речення відповідає кожному фрагментові складного речення
1 означальне А Хоч у житті ти мною згордувала, та...
2 з’ясувальне Б Це була рожева хмара, що...
3 допустове В Я не раз думав, що
4 наслідкове... Г Рідну пісню треба захищати так, як...
Д Погода стояла тепла і сонячна,так що...
Установіть відповідність та виберіть правильний варіант
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А З гармат по горобцях не стріляють.
Б Кругом гомоніли, вешталися, лагодилися до чогось.
В Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.
Г Довго спали вітри у ярах на припоні.
Д Буду хлібом і цвітом ділитись, відчиняти ворота гінцям.
Неправильно узгоджено прикметник з іменником
Установіть відповідність між видом речення та прикладом.
Вид речення
1 складносурядне
2 складнопідрядне
3 безсполучникове
4 складне з різними видами зв’язку
Приклад
А Оце і є той випадок єдиний, коли найбільша мужність – утекти.
Б А здавалось, один тільки крок – і обнімуться стомлені долі.
В Земля вдихне глибинно і жагучо на вишняках настояний озон.
Г Чекаю дня, коли тобі скажу: оця строфа, нарешті, досконала.
Д Ще сонячні промені сплять-досвітні огні вже горять.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома