Укажіть рядок, де всі сполучення слів — словосполучення.
Укажіть рядок зі словосполученням, побудованим на основі узгодження.
Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним дієслівним присудком.
Позначити рядок з односкладним реченням.
Укажіть речення зі зворотним порядком слів.
Установіть відповідність між словосполученнями і їхніми видами за способом вираження головного слова.
1
дієслівні
2
іменні
3
прислівникові
А
Працювати з батьком, радіти за неї,
тричі повторити.
Б
Дуже голосно, недалеко від школи,
угорі над головою.
В
Хтось із учнів, сумлінно працювати,
здатний працювати.
Г
Затишна галявина, посивілий степ,
життєрадісна молодь.
Укажіть, у якому рядку у всіх словосполученнях зв’язок керування.
Установіть відповідність між односкладними простими реченнями і їх типами.
1 узагальнено-особове
2 неозначено-особове
3 означено-особове
А Сьогодні пишуть диктант. (М. Стельмах)
Б Треба бути щедрим і вимогливим до себе (О. Довженко)
В Бережіть час — його за гроші не купиш. (Нар. творч)
Г Пливу човником… (О. Копиленко)
Позначити рядок, у якому зазначено речення зі складеним іменним присудком.
Установіть відповідність між односкладними простими реченнями і їх типами.
1 безособове
2 неозначено-особове
3 означено-особове
А Дивлюсь і думаю про вірші. (Л. Костенко)
Б Настав сірий, морозний ранок. (О. Довженко)
В Хати хитало течією. (О. Довженко)
Г Ударили у дзвін, народу сповістивши перемогу. (Л. Забашта)
Укажіть односкладне називне речення.
Укажіть рядок, де не всі сполучення слів є словосполученнями
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома