Висловлювання якоїсь особи, передане дослівно, без змін,
називають:
Речення «Васильку, го-о-в! А йди сюди!» — гукнув з подвір'я батько побудоване за схемою:
Визначити рядок, у якому міститься продовження речення
Діалог – це…
Пряма мова береться у:
Укажіть речення, у якому НЕПРАВИЛЬНО розставлені розділові знаки:
Укажіть речення, у якому ПРАВИЛЬНО розставлені розділові знаки:
Укажіть речення, яке відповідає схемі А: «П?», розділові знаки
пропущені.
Укажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
Перед кожною реплікою діалога ставиться …
Слова, що вказують, кому належить пряма мова, називають ...
Вкажіть речення, яке відповідає поданій схемі (розділові знаки вилучено).
«П»,- а.
Непряма мова становить:
Продовжіть речення: "Цитати..."
Непряма мова є в реченні
Котився віночок по полю, просився у женчиків додому : «Возьміте мене, женчики, з собою та занесіть мене до господаря в стодолу»
Пряма мова стоїть:
У якому реченні припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, перед якою стоять слова автора?
У якому реченні допущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, усередині якої слова автора?
У якому реченні допущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові, перед якою стоять слова автора?
Яка схема відповідає реченню? Ой роде наш красний, роде наш прекрасний, не цураймося, признаваймося, не багацько нас є, говориться в народній пісні...
В якому рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови?
У якому реченні правильно розставлені розділові знаки?
Якій схемі відповідає подане речення?
Доброго ранку, Михайлику. Як ти виріс за літо дивується й оглядає мене вчителька. Либонь, хтось тягнув за вуха вгору...
Який розділовий знак вжито неправильно в реченні при вживанні прямої мови або відсутній взагалі в реченні?
"Здається, ніби небо перекинулося на землю – задумано міркував він пізнього вечора. – А в наших місцинах це небачене видовище. Неймовірна краса!.."
Вкажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома