Середнє значення статистичних даних 8,7,9,10 і 7 дорівнює?
За день магазин взуття продав черевики таких розмірів: 40р; 42р; 45р; 42р; 41р; 41р; 43р. Яка мода цієї вибірки?
Дано вибірку 2,2,3,4,5,6,13. Яке з чисел є медіаною цієї вибірки ?
Дано вибірку 1, 7, 5, 7, 3, 7, 1, 8, 3. Яке з чисел є модою цієї вибірки?
Мода вибірки - це
Медіана вибірки - це
Середнє значення вибірки - це
Ательє протягом тижня виготовило таку кількість виробів: 4; 4; 2; 2; 3; 3; 3. Знайти середнє значення вибірки
Учнів 11 класу, які здають ЗНО, мають такі оцінки за семестр: 11; 11; 10; 9; 4; 4; 9; 6. Знайти середнє значення вибірки.
В таблиці представлено результати контрольної роботи в 9 класі. Знайдіть середній бал, отриманий за контрольну роботу, якщо у верхньому рядку записані оцінки, а в нижньому - їх кількість
Скільки варіантів контрольної роботи можна скласти, маючи 6 задач з алгебри, 5 задач з геометрії, 4 задачі з тригонометрії? Варіант складається з однієї задачі з алгебри, з однієї з геометрії і однієї тригонометрії
Котра з діаграм відповідає цій частотній таблиці?
Знайти міри центральних тенденцій варіативного ряду:
5,6,7,1,2,1,4,4,6,7,7,4,1,4
Центральні тенденції вибірки - це
Математична статистика – це розділ математики про
За перший, другий, третій, четвертий та п'ятий дні канікул Василь вивчив 5,5,7,3 та х японських ієрогліфів відповідно. Визначте х , якщо відомо, що в середньому за день протягом цього періоду хлопець вивчав 7 ієрогліфів
За даними вибірки утворити частотну таблицю, знайти медіану.
6 4 6 8 5 2 1 7 7 9 1 5
У таблиці подано місця, які посіла футбольна команда «Патріот» протягом чотирьох останніх чемпіонатів області з футболу. Результати були подані у вигляді графіка. Який з малюнків відповідає умові задачі?
Рік 2013 2014 2015 2016
Місце 3 2 5 4
За перший, другий, третій, четвертий та п'ятий дні канікул Василь вивчив 5,5,7,3 та х японських ієрогліфів відповідно. Визначте х , якщо відомо, що в середньому за день протягом цього періоду хлопець вивчав 7 ієрогліфів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома