У реченні Кайдашиха полюбляла на людях триматися гордовито замість виділених слів доречні всі фразеологізми, КРІМ
На антонімії заснована й стилістична фігура
Стилістично забарвленими називають
Стилістичним забарвленням НЕ відрізняються варіанти в рядку
У якому рядку допущено лексичну помилку?
Укажіть, у якому реченні стилістичного забарвлення слову надає префікс.
Стилістичні засоби словотвору використано в реченні
Укажіть, у якому реченні вжито повну нестягнену форму прикметника.
Усі слова є паронімами
Лексичну помилку допущено в рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Слово музичний(-а, -е) поєднується з усіма словами, окрім
Укажіть рядок, де кожне слово багатозначне
Лексичної помилки НЕМАЄ у рядку
Однакове стилістичне забарвлення мають обидва фразеологізми в рядку
Прочитайте діалог.
- Сеанс кінофільму розпочнеться в пʼять хвилин на пʼяту.
- Гаразд, зустрінемося за пʼять хвилин до четвертої.
Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.
Речення
1 Микола не міг більше […] і зателефонував до лікарні.
2 Необхідно думати про майбутнє, щоб не […] у батьків.
3 Шкідливо весь день […].
4 Доки будемо […], доти ніхто нам не допоможе.
Фразеологізм
А сидіти склавши руки
Б сидіти в печінках
В сидіти на голках
Г сидіти на шиї
Д сидіти в телефоні
Стилістичної виразності надають морфеми (суфікси, префікси) усім словам рядка
Стилістичну норму порушено в реченні
Перед виходом з дому не забудьте … світло і , … погоду, … всі вікна.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Виділене слово вжите в невластивому йому значенні в реченні
Стилістично забарвленими є такі варіанти форми дієслова
Неповні прості речення найчастіше вживають у стилі:
Речення Гостям радісно є
Складне речення з різними видами зв’язку є в рядку
Неповним є речення в рядку
У реченні "Як вихор, як буря страшенна мчиться, трощить і ломить усе по своєму сліду, так те весілля промчалося над Чіпчиним двором" зі стилістичною метою використано
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома