Суспільно-політичне становище у 1907-1914 рр.

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 1001 раз
14 запитань
Запитання 1

Нелегальна українська організація, створена у 1908 році, яка відстоювала ідеї парламентаризму, реформування імперії та національної автономії українців

варіанти відповідей

РУП

ТУП

УСДП

НТШ

Запитання 2

Які три поняття характеризують економічне становище Наддніпрянської України на поч. ХХ ст.

варіанти відповідей

Початок промислового перевороту

Переважання іноземного капіталу

Нерівномірність розвитку

Політизація національного руху

Концентрація виробництва

Утворення політичних партій

Запитання 3

Укажіть основні пункти Маніфесту Миколи ІІ від 17 жовтня 1905 року.

(три правильні відповіді)

варіанти відповідей

автономія України

громадянські свободи (слова, совісті, зібрань і спілок)

запровадження Державної Думи

запровадження українського парламенту

особиста недоторканість

право на створення української преси

право на створення університетів з українською мовою навчання

Запитання 4

Яке щоденне періодичне видання було започатковане в роки революції 1905—1907 рр. Є. Чикаленком?


варіанти відповідей

«Рада»

«Хлібороб»

«Основа»

«Громада»

Запитання 5

Позначте три правильні відповіді. Якими були позитивні наслідки революції 1905—1907 рр. для українства Наддніпрянської України?


варіанти відповідей

скасування панщини

запровадження української мови в школах і судочинстві

створення українського університету

скасування для селян викупних платежів

поява україномовної преси

поява різноманітних українських організацій; було здобуто перший досвід парламентської діяльності

скасування поміщицького землеволодіння

Запитання 6

Докорінний переворот, глибокі якісні зміни в житті суспільства, які призводять до ліквідації віджилого суспільного ладу й утвердження нового:

варіанти відповідей

Еволюція

Модернізація

Революція

Промисловий переворот

Запитання 7

Хто є автором політичної програми "Самостійна Україна"?

варіанти відповідей

М. Меленевський

О. Скоропис-Йолтуховський

М. Міхновський

В. Винниченко

Запитання 8

Судова справа про ніби то вбивство євреями християнської дитини у Києві 1910 року

варіанти відповідей

Справа Бейліса

Справа Дрейфуса

Справа Буланже

Справа чорносотенців

Запитання 9

Святкування якої події було заборонено в Києві у 1911 році

варіанти відповідей

День народження Шевченка

Роковини Переяславської ради

День Хрещення Русі України

Перемога у російсько-турецькій війні

Запитання 10

Скільки Державних Дум працювало в Російській імперії

варіанти відповідей

2

4

3

1

Запитання 11

Метою столипінської аграрної реформи було

(три правильні відповіді)

варіанти відповідей

підвищення ефективності с/г виробництва

вирішення питання аграрного перенаселення

соціальна підтримка селянства

зменшити політичну напруженість

розширення кордонів Російської імперії

надання селянам особистої свободи

Запитання 12

У яких скликаннях Державної Думи були створені українські думські громади?

варіанти відповідей

І і ІІ

ІІ і ІІІ

І і IV

ІІІ і IV

Запитання 13

Якому історичному діячу належать наведені факти біографії: "Міністр внутрішніх справ, потім — Голова Ради Міністрів Російської імперії, ініціював проведення аграрної реформи, яку він здійснював упродовж п’яти років; його називали: “російський Бісмарк”, “Петро Перший своєї епохи”, “гнобитель інородців”, “віщатель” і “великий реформатор”? 

варіанти відповідей

Є. Чикаленко

С. Єфремов

С. Петлюра 

П. Столипін

Запитання 14

Який напрям політики царського уряду щодо України після революції 1905—1907 рр. розкриває поданий нижче уривок з історичного джерела?

«Українська мова непридатна для створення рідної малоросам обласної культури... Південноросійська народна школа не має потреби в малоросійських підручниках і навчанні. Підручники та книги на українській мові не тільки некорисні, але й небезпечні...»

варіанти відповідей

великодержавний шовінізм

подолання сепаратизму поляків-землевласників Правобережжя

міграція росіян на Південь і Схід України

земельна реформа П. Столипіна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест