Суверенітет споживача

Додано: 20 грудня 2020
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 636 разів
14 запитань
Запитання 1

Ситуація, за якої споживачі визначають поведінку виробників товарів називається (обери одну правильну відповідь):

варіанти відповідей

традиції

мода

суверенітет споживача

Запитання 2

Елементи соціальної та культурної спадщини, що передаються з покоління у покоління і зберігаються в певних суспільствах та соціальних групах упродовж тривалого часу називається (обери одну правильну відповідь):

варіанти відповідей

мода

традиції

уподобання

Запитання 3

Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається (обери одну правильну відповідь):

варіанти відповідей

уподобання

традиції

мода

Запитання 4

Українці купують вишиванки під впливом (обери одну правильну відповідь):

варіанти відповідей

моди

традиції

реклами

Запитання 5

Те, що ви відчуваєте, дивлячись на товар, який хочете придбати називається обери одну правильну відповідь):

варіанти відповідей

голод

емоції

депресія

Запитання 6

Молода сім`я на хрестини доньки купує хрести, іконку, крижму під впливом:

варіанти відповідей

емоцій

моди

релігії

Запитання 7

Мама, коли вирішила купити нову сукню у магазині, який надає знижку усім покупцям у день їх народження, зробила це під впливом (обери одну правильну відповідь)

варіанти відповідей

традиції

моди

стимулу

Запитання 8

До рекламних методів відносяться (обери декілька правильних відповіді):

варіанти відповідей

відповідність

імітація

повторення

емоційний заклик

тільки відповідність і емоційний заклик

Запитання 9

Коли продавець у рекламному оголошені обіцяє надати кожен третій товар у подарунок, то такий рекламний метод називається:

варіанти відповідей

з доброї волі

відповідність

імітація

Запитання 10

Коли банк у рекламному оголошені обіцяє надати кредит на товар без відсотків без комісій і на термін 36 місяців, то він застосовує рекламний метод:

варіанти відповідей

традиція

економічна привабливість

мода

Запитання 11

Спосіб, у який товаровиробники надають споживачу інформацію про товар чи послугу, називається:

варіанти відповідей

доставка

торгівля

реклама

Запитання 12

Рекламодавці зобов`язані:

варіанти відповідей

нав`язувати споживачу думку, що потрібно купувати тільки їх товар

керуватися законами, постановами правилами, що діють в Україні

Запитання 13

До чинників користі від реклами відносяться (обери декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

надає оманливу інформацію про якість продуктів

джерело інформації про продукти та послуги

заохочення конкуренції

платить за медіапрезентації та спонсорує концерти, кінопродукцію і т.ін.

Запитання 14

Недоліками впливу реклами на прийняття споживачем рішення про покупку товару є:

варіанти відповідей

виникнення бажання купити насправді непотрібну річ

покупка дорожчої речі розрекламованого бренду

можливість отримання інформації про нові тавори та послуги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест