Ситуація, за якої споживачі визначають поведінку виробників товарів називається (обери одну правильну відповідь):
Елементи соціальної та культурної спадщини, що передаються з покоління у покоління і зберігаються в певних суспільствах та соціальних групах упродовж тривалого часу називається (обери одну правильну відповідь):
Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається (обери одну правильну відповідь):
Українці купують вишиванки під впливом (обери одну правильну відповідь):
Те, що ви відчуваєте, дивлячись на товар, який хочете придбати називається обери одну правильну відповідь):
Молода сім`я на хрестини доньки купує хрести, іконку, крижму під впливом:
Мама, коли вирішила купити нову сукню у магазині, який надає знижку усім покупцям у день їх народження, зробила це під впливом (обери одну правильну відповідь)
До рекламних методів відносяться (обери декілька правильних відповіді):
Коли продавець у рекламному оголошені обіцяє надати кожен третій товар у подарунок, то такий рекламний метод називається:
Коли банк у рекламному оголошені обіцяє надати кредит на товар без відсотків без комісій і на термін 36 місяців, то він застосовує рекламний метод:
Спосіб, у який товаровиробники надають споживачу інформацію про товар чи послугу, називається:
Рекламодавці зобов`язані:
До чинників користі від реклами відносяться (обери декілька правильних відповідей)
Недоліками впливу реклами на прийняття споживачем рішення про покупку товару є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома