Тема 9. Механізм заснування власної справи

Додано: 24 жовтня 2022
Предмет: Економіка, 3 клас
Тест виконано: 30 разів
10 запитань
Запитання 1

Громадянин-підприємець має право заявити як комерційне найменування своє прізвище або ім'я.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

При всьому різноманітті назв підприємств, всіх їх можна умовно розділити на ...

варіанти відповідей

чотири групи

три групи

дві групи

Запитання 3

Метод назви свого бізнесу, який зараз користується популярністю серед підприємців

варіанти відповідей

Використання імені або прізвища

Географічні назви

Назва, що описує діяльність компанії

"Збірні" назви

Запитання 4

Оригінальне зображення повного або скороченого найменування підприємства (організації) або товару.

варіанти відповідей

логотип

знак

Запитання 5

В більшості випадків, логотип складається із наступних елементів:

варіанти відповідей

- графічне зображення, найчастіше - це комплекс геометричних фігур;

- назва фірми або організації;

- короткий слоган - необов'язковий елемент логотипу.

телефон та адреса

Запитання 6

Торговельні марки, що складаються тільки із слів і поєднань літер або цифр

варіанти відповідей

- словесні торговельні марки

- зображувальні (графічні) торговельні марки

- об'ємні торговельні марки

- комбіновані торговельні марки

Запитання 7

Торговельні марки, що складаються з малюнків, орнаментів, геометричних фігур;

варіанти відповідей

- словесні торговельні марки

- зображувальні (графічні) торговельні марки

- об'ємні торговельні марки

- комбіновані торговельні марки

Запитання 8

Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

варіанти відповідей

бренд

марка

знак

Запитання 9

Професійна діяльність, пов'язана із створенням яскравої, оригінальної і такої, що запам'ятовується назви для компанії, об'єкту, товару або послуги.

варіанти відповідей

неймінг

факторинг

лізинг

Запитання 10

Торговельні марки, що складаються з просторових об'єктів (частіше за все оригінальні види упаковок, флакони, пляшки, тощо);

варіанти відповідей

- словесні торговельні марки

- зображувальні (графічні) торговельні марки

- об'ємні торговельні марки

- комбіновані торговельні марки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест