Теорема Фалеса.Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників

Додано: 22 грудня
Предмет: Геометрія, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Продовж твердження: «Два трикутники називають подібними, якщо їхні кути попарно рівні, а відповідні сторони …»

варіанти відповідей

рівні

однакові

пропорційні

паралельні

Запитання 2

Чи подібні трикутники зі сторонами 5, 8, 4 і 10, 16, 8

варіанти відповідей

Так

Ні

Неможливо визначити

Завжди

Запитання 3

Два трикутники подібні, якщо:

варіанти відповідей

два кути одного трикутника дорівнюють двом кутам другого трикутника

дві сторони і кут між ними одного трикутника дорівнюють двом сторонам і куту другого трикутника

сторони одного трикутника дорівнюють відповідним сторонам другого трикутника

відповідні кути рівні та сторони одного трикутника пропорційні відповідним сторонам другого трикутника

Запитання 4

У одного з трикутників кути дорівнюють 20°, 60°. Чому дорівнюють кути у подібного йому трикутника?

варіанти відповідей

60°, 20°, 60°

 2°, 6°, 10°

20°, 60°, 100°

60°, 30°, 100°

Запитання 5

Дано Δ ABC ∼ Δ DFK. ∠В= 45°, ∠К= 60°. Знайдіть ∠D

варіанти відповідей

45°

75°

60°

180°

Запитання 6

Сторони одного трикутника дорівнюють 6см, 3см, 4см. Знайти сторони подібного йому трикутника, якщо к=2.

варіанти відповідей

12см, 6см,8см

7см,4см, 5см

8см, 5см, 6см

4см,1см, 2см.

Запитання 7

∆АВС ∾ ∆А1В1С1, АС = 3 см, А1В1 =18 см, В1С1 =12 см, А1С1= 9 см. Знайдіть сторони АВ і ВС.

варіанти відповідей

ВС=5 см, АВ=7 см

ВС=4 см, АВ=6 см

ВС=4 см, АВ=5 см

ВС=6 см, АВ=6 см

Запитання 8

Чи подібні рівнобедрені трикутники, в яких рівні кути при вершині?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

неможливо визначити

Запитання 9

Трикутники АВС і MNP подібні, ∠M=300, ∠N=500. Знайдіть градусну міру кута С.

варіанти відповідей

900

1000

500

800

Запитання 10

О - точка перетину діагоналей трапеції АВСD (BC∥AD). ВС=4см, ВО=2см, АD=16см. Знайти довжину діагоналі ВD/

варіанти відповідей

8см

10см

6см

неможливо визначити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест