Дошкільна лінгводидактика (методика навчання мови) — це:
Об'єктом української дошкільної лінгводидактики є:
Предмет української дошкільної лінгводидактики:
Емпіричні методи наукового дослідження в дошкільній лінгводидактиці:
Праці «Методика навчання дітей рідної мови і ознайомлення з навколишнім у дошкільному закладі», «Методика навчання дітей української мови у дошкільному закладі», «Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика» написані:
До форм організації навчання у ЗВО з дошкільної лінгводидактки належать:
Методи викладання дошкільної лінгводидактики в закладах вищої освіти за джерелом знань:
Стрункий, логічно завершений, науково обґрунтований, послідовний і систематизований виклад певної наукової проблеми, теми чи розділу навчального предмету, ілюстрований за необхідністю наочністю та демонструванням дослідів - це:
Дидактична цінність лекції полягає в тому, що:
Формування умінь та навичок практичного застосування знань через виконання студентами завдань та вправ є основною метою:
До форми організаційної роботи на практичних заняттях з дошкільної лінгводидактики належать:
Структура лекції з методики викладання дошкільної лінгводидактики складається:
До форми організаційної роботи на практичних заняттях з дошкільної лінгводидактики належать:
На етапі рефлексії доречно використовувати:
"Оживити" лекцію можна завдяки:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома