Теорія будови органічних сполук. Вуглеводні. Оксигеновмісні органічні сполуки.

Додано: 23 грудня 2021
Предмет: Хімія, 10 клас
Тест виконано: 361 раз
22 запитання
Запитання 1

Як називаються вуглеводні, які у своїй структурі мають один подвійний зв'язок?

варіанти відповідей

алкани

алкени

алкіни

арени

Запитання 2

Оберіть ряд, у якому наведені формули алканів:

варіанти відповідей

С2Н6, С2Н2, С3Н8

С3Н6, СН4, С3Н4

С2Н6, С4Н8, С3Н8

С3Н8, С2Н6, С5Н12

Запитання 3

З якого боку починається нумерація головного ланцюга ненасичених вуглеводнів?

варіанти відповідей

з боку, де ближке радикали (замісники)

з боку, де ближче кратний зв'язок

зліва направо

справа наліво

Запитання 4

Вкажіть назву сполуки:

варіанти відповідей

2-метилгепт-3-ин

2-метилгепт-3-ен

2-метилгептан

5-метилгепт-4-ин

Запитання 5

При бромуванні алкінів бромна вода:

варіанти відповідей

посилює своє забарвлення

знебарвлюється

ніякі зміни не відбуваються

змінює колір на білий

Запитання 6

У молекулі СН4 атом Карбону утворює:

варіанти відповідей

чотири ковалентні зв,язки з атомами Гідрогену

два ковалентні і два йонні зв,язки з атомами Гідрогену

два ковалентні зв,язкиз атомами Гідрогену

три ковалентні зв,язки з атомами Гідрогену

Запитання 7

Під хімічною будовою розуміють:

варіанти відповідей

якісний склад молекул

порядок сполучення атомів у молекулі та характер зв'язків між ними

кількісний склад молекул

взаємний вплив атомів у молекулах

Запитання 8

Реакція гідратації

варіанти відповідей

приєднання води

приєднання водню

приєднання гідрогенгалогенідів

Запитання 9

 Спирт, вживання якого викликає незворотну сліпоту ...

варіанти відповідей

бутанол

етанол

пропанол

метанол

Запитання 10

 Ізомери - це ...

варіанти відповідей

речовини, що мають різний склад, але однакову формулу та однакові властивості

речовини, що мають однаковий склад. але різну будову та різні властивості

речовини, що схожі між собою та властивостями 

Запитання 11

 За кількістю гідроксильних груп спирти поділять на: (2 відповіді)

варіанти відповідей

ароматичні

багатоатомні

насичені

одноатомні

Запитання 12

Загальна формула альдегідів:

варіанти відповідей

R – OH

R - CHO

R – COOH

R – COH

Запитання 13

Спирти -

варіанти відповідей

органічні сполуки, що містять одну або декілька карбоксильних груп COOH

природні оксигеновмісні сполуки. Їх молекули містять три елементи: Карбон, Гідроген і Оксиген. Співвідношення числа атомів Гідрогену і Оксигену таке ж саме, як у воді — 2:1.

похідні вуглеводнів, у молекулах яких один або декілька атомів Гідрогену заміщені на гідроксильну групу −OH.

продукти взаємодії трьохатомного спирту гліцеролу та вищих карбонових кислот

Запитання 14

Перетворити альдегід в одноатомний спирт можливо:

варіанти відповідей

окисненням купрум(∥)гідроксидом

відновленням воднем

гідратацією

дегідруванням

Запитання 15

Що утворюється після гідратації алкенів?

варіанти відповідей

Кислоти

Естери

Спирти

Альдегіди

Запитання 16

Якщо окиснити альдегід, утвориться:

варіанти відповідей

 Кислота

 Естер

 Спирт

 

Альдегід

Запитання 17

Вказати сумму коефіціентів реакції горіння метанолу 

варіанти відповідей

5

11

9

8

12

18

Запитання 18

З якими з наведених речовин реагує метаналь

варіанти відповідей

хлороводень, водень, кисень, хлор

кальцій, амоніачний розчин аргентум(ІІ) оксиду, вода, кисень

амоніачний розчин аргентум(ІІ) оксиду, водень, фенол, хлор 

луг, хлор, метан, хлороводень

Запитання 19

Вказати ізомери

варіанти відповідей

пропаналь,2,2-диметилпропаналь, пропанон

пентаналь, 2,2-диметилпропаналь,пентан2-он

пентаналь, 2-метилпропаналь,бутан- 2-он

бутаналь, 2-метилпропаналь, пропанон

Запитання 20

Який із одноатомних спиртів в мінімальній кількості є отруйною речовиною для людини?

варіанти відповідей

С2Н5ОН

С3Н7ОН

СН3ОН

С4Н9ОН

Запитання 21

Вкажіть реакції заміщення:

2 відповіді

 

  

варіанти відповідей

Са+СН3СООН=

  К+СН3СООН=

  К2О+СН3СООН=

КОН+СН3СООН=

Запитання 22

 З якими речовинами взаємодіє етанол?

варіанти відповідей

Н2О

К

О2

К2СО3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест