Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул

11 запитань
Запитання 1

Вчений, який сформулював теорію хімічної будови органічних сполук

варіанти відповідей

Д. І. Менделєєв

Ф. А. Кекуле

О. М. Бутлеров 

Запитання 2

Теорія хімічної будови органічних речовин має такі положення:

варіанти відповідей

Атоми в молекулах з’єднані між собою в певній послідовності відповідно до їхніх валентностей.

. Властивості речовин залежать від їхньої хімічної будови.

За властивостями певної речовини можна визначити будову її молекули, а за будовою молекули — передбачити властивості.


Атоми та групи атомів у молекулі впливають одне на одного

Всі відповіді вірні

Запитання 3

Причиною багатоманітності органічних сполук є

варіанти відповідей

наявність гомологів

здатність атомів Карбону сполучатись між собою з утворенням карбонових ланцюжків

 велика кількість органічних речовин в природі

Запитання 4

Укажіть формулу гомологічної різниці:

варіанти відповідей

−СН3

−СН2−

 −СН2−СН3

Запитання 5

Яку валентність проявляє Карбон у вуглеводневих сполуках?

варіанти відповідей

ІІ

ІV

Запитання 6

Речовини, що подібні за будовою та властивостями, але відрізняються

одна від одної за складом молекул на одну або кілька груп атомів –СН2–, називають

варіанти відповідей

ізомерами

гомологами

Запитання 7

На які групи розділяють органічні сполуки за видом хімічного зв'язку?

варіанти відповідей

насичені і  ненасичені

 пересичені і  недосичені;

Запитання 8

С2Н6

варіанти відповідей

молекулярна формула етану

структурна формула етану

Запитання 9

СН3 -СН3

варіанти відповідей

молекулярна формула етану

структурна формула етану

Запитання 10

Оберіть гомологічний ряд алканів

варіанти відповідей

С3Н8; С5Н12; СН4; С2Н2

С3Н8; С5Н12; СН4;

С3Н8; С5Н12; СН44Н8

Запитання 11

Класифікація органічних сполук:

варіанти відповідей

прості, складні

вуглеводні, оксигеновмісні, нітрогеновмісні

 одноосновні, двоосновні, багатоосновні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест