маркетинг 1 та 7 тема тести

Додано: 11 грудня
Предмет: Економіка, 11 клас
36 запитань
Запитання 1

Ринок покупця -

варіанти відповідей

ситуація на ринку, при якій певний обсяг попиту на товар з боку покупців значно перевищує обсяг пропозиції товару з боку продавців, що представлені на ринку

ситуація на ринку, за якої пропозиція товару з боку продавців, що представлені на ринку, перевищує величину попиту на певний товар з боку покупців за діючими цінами

Запитання 2

яке правильне визначення маркетингу за "Котлером". Маркетинг-

варіанти відповідей

вид людської діяльності, направлений на задоволення нужд і потреб зо допомогою обміну

вид людської діяльності, який направлений вчасно розпізнавати те, що іншим приносить радість, перетворювати це в послуги чи товар

вид людської діяльності, орієнтована на споживача і прибуток фірми

Запитання 3

4 закон маркетингу

варіанти відповідей

Маркетинг- це боротьба за частку на ринку

Чим простіше- тим краще

Пунктуальність

Запитання 4

9 закон маркетингу

варіанти відповідей

Швидкі "пожирають" повільних

Кожну розмову починати з радістю, а закінчувати подякою

Продаж починається з налагодження контактів з потенційними клієнтами

Запитання 5

18 закон маркетингу

варіанти відповідей

Добре розміщено - на половину продано

I генерація вмирає, II успадковує та розвиває далі, III руйнує

Найкраща реклама, та що не оплачується

Запитання 6

Види функцій маркетингу

варіанти відповідей

виробнича функція, аналітична функція, продовольча функція

функція управління, збутова функція, креативна функція

збутова функція, аналітична функція, функція управління

Запитання 7

До збутової функції належить:

варіанти відповідей

організація виробництва нових товарів

вивчення товару

організація системи товароруху

Запитання 8

До виробничої функції належить:

варіанти відповідей

управління якістю та конкурентоспроможністю продукції

провадження цілеспрямованої товарної політики

вивчення структури ринку

Запитання 9

До аналітичної функції належить

Запитання 10

До аналітичної функції належить

варіанти відповідей

вивчення ринку

планування маркетингової діяльності

контроль маркетингової діяльності

Запитання 11

Що таке ІПР?

варіанти відповідей

Документ, що описує загальні цілі компанії

Стратегія розвитку конкретного спеціаліста

Плани до підвищенню продуктивності всієї команди

Запитання 12

Вигода ІПР для співробітників

варіанти відповідей

зменшення робочого навантаження

можливість професійного зростання та навчання

збільшення зарплати без додаткового зусилля

Запитання 13

Вигода від ІПР для компанії

варіанти відповідей

зниження витрат на навчання

підвищення залученості на продуктивність співробітника

зменшення кількості співробітників

Запитання 14

Який етап не є частиною створення ІПР?

варіанти відповідей

оцінка поточних навичок та знань

визначення цілей розвитку

створення фінансового звіту про прибутки компанії

Запитання 15

Оцінка результатів

варіанти відповідей

на початку процесу

під час виконання плану

в кінці процесу

Запитання 16

Хто бере участь у розробці ІПР?

варіанти відповідей

тільки керівник відділу

співробітник та його керівник

лише менеджер

інша відповідь

Запитання 17

Чому важливо адаптувати ІПР у процесі його реалізації

варіанти відповідей

щоб уникнути змін у компанії

для врахування змін у професійних цілях

щоб зменшити обсяг роботи співробітника

інша відповідь

Запитання 18

Який соус був із Помпея?

варіанти відповідей

гострий

соєвий

рибний

Запитання 19

Торговець кіньми звернувся до експерта, щоб той:

варіанти відповідей

купив у нього коней та продавав під іменем торгівця

двічі відвідав конюшню торгівця та вдав інтерес до його коней

намалював рекламу на дерев'яних воротах

Запитання 20

На крамниці вишуканих голок був свій логотип у вигляді:

варіанти відповідей

кролика

їжака

білого ведмедя

Запитання 21

Супермаркети, які заважали церкві виникли у

варіанти відповідей

Греції

Турції

Давньому Римі

Запитання 22

В "історії про перші соціальні мережі" булінг призвів до

варіанти відповідей

депресії

ігнорування присутності звичайних людей

пліткам

Запитання 23

Теорія завченої безпорадності свідчить про

варіанти відповідей

Люди здатні прийняти найжахливіші зміни в своєму житті спокійно. За умови, що ці зміни відбуваються поступово, а не за один раз.

Згідно з цією теорією, людина бачить світ через фільтри свого досвіду і переконань.

Ніхто не народжується з ідеєю, що долати перешкоди немає сенсу. Ця думка з’являється після пережитого стресу або низки невдач. Щоразу отримуючи від життя стусани, люди опускають руки і вірять в те, що від них нічого не залежить

Запитання 24

Дилема дикобразів говорить що

варіанти відповідей

Люди влаштовані так, що тягнуться одне до одного. Більшості з нас потрібні сім’я і друзі. Проте, близькі стосунки іноді супроводжуються болем. Недоліки близьких людей змушують нас віддалятися, йти. Але через деякий час ми стаємо на ті ж самі граблі: знову шукаємо близькості й страждаємо від неї.

Іноді передбачення дійсно збуваються. Однак, в цьому немає ні краплі магії. Весь фокус у тому, щоб вірити в пророцтво, і воно стане реальним. Іноді цим парадоксом успішно користуються шарлатани.

Каченя, яке вилупилося, приймає за свою маму перший об’єкт, що рухається і піде за ним по п’ятах

Запитання 25

Теорія повзучої нормальності вибери правильний приклад з життя

варіанти відповідей

Приклад з життя: жителі мегаполісу ладні терпіти смог і погіршення екологічної ситуації в місті, тому що вони відбуваються не швидко і у людей є час, щоб звикнути до поганого.

Приклад з життя: постачальники послуг просять вас: «Протестуйте безкоштовну версію нашої програми» або «Підпишіться на наш сервіс, 1-й місяць підписка безкоштовна». Споживач поки ще не заплатив ні копійки, але вже попався в пастку: тому, хто випробував безкоштовну версію, легше продати розширену підписку

Приклад з життя: візьмемо легендарну картину Леонардо да Вінчі «Джоконда». Поглянувши на неї, одна людина помітить загадкову посмішку, інша помітить в ній математичну досконалість. Ну, а третя зауважить огрядну жінку без брів. І ніхто з цієї трійки не помиляється – всі вони живуть в своїх тунелях і щиро вірять, що мають рацію.

Запитання 26

Теорія тунелів реальності. Вибери вірний приклад із життя

варіанти відповідей

Приклад з життя: візьмемо легендарну картину Леонардо да Вінчі «Джоконда». Поглянувши на неї, одна людина помітить загадкову посмішку, інша помітить в ній математичну досконалість. Ну, а третя зауважить огрядну жінку без брів. І ніхто з цієї трійки не помиляється – всі вони живуть в своїх тунелях і щиро вірять, що мають рацію.

Приклад з життя: «Паперові книги кращі за електронні», «Стільникові з кнопками надійніші, ніж сенсорні» або «Новий дизайн (неважливо чого) – поганий» – типові фрази людини з синдромом каченяти.

Приклад з життя: Якщо хоча б одне вікно в будівлі розбите і не засклене, то перехожі вирішують, що всім навколо начхати і відповідальних за безлад немає

інша відповідь

Запитання 27

ЗАКОН ЛІДЕРСТВА

варіанти відповідей

Якщо не можете бути першим в категорії, створіть нову категорію і очольте її.

Наймогутніша концепція в маркетингу – це уміння закарбовувати слово у свідомості споживача

Бути першим важливіше, ніж бути кращим.

Запитання 28

ЗАКОН ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ (свідомості)

варіанти відповідей

Маркетинг - це битва за сприйняття клієнта, а не за самого клієнта. 

Краще бути першим у свідомості покупця, а ніж на ринку

Лідер ринку визначає правила гри, інші грають за ними.

Запитання 29

ЗАКОН РОЗПОДІЛУ

варіанти відповідей

З часом будь-яка категорія поділяється на дрібніші.

Зосередься на одному продукті, не розпорошуйся

Будуй стратегію залежно від того, з яким словом у споживача асоціюється бренд

Запитання 30

ЗАКОН СПРИЙНЯТТЯ

варіанти відповідей

Наймогутніша концепція в маркетингу – це уміння закарбовувати слово у свідомості споживача.

Краще бути першим у свідомості покупця, а ніж на ринку

Маркетинг - це битва за сприйняття клієнта, а не за самого клієнта.

Запитання 31

ЗАКОН ОБМАНУ

варіанти відповідей

Лідер ринку визначає правила гри, інші грають за ними.

Хайп рідко буває правдивим, а успішній компанії не потрібен ажіотаж.

Перебільшуй свої недоліки — і клієнти перетворять їх на чесноти.

Запитання 32

Що таке культурний маркетинг?

варіанти відповідей

використання традиційних рекламних методів

підхід, який враховує культурні аспекти цільової аудиторії

створення продукту без урахування споживачів

інша відповідь

Запитання 33

Який фактор НЕ впливає на культуру поведінки споживача

варіанти відповідей

формування споживчих переваг

вплив на комунікацію

зміна законодавства

інша відповідь

Запитання 34

Яка з наступних стратегій є успішною для виходу на ринок

варіанти відповідей

ігнорувати місцеві традиції

запускати продукт без адаптації

інша відповідь

Запитання 35

Яка з стратегій допомагає забезпечити культуру в маркетингу

варіанти відповідей

адаптація продукту до місцевих смаків і традицій

зниження цін на продукти

використання символів

Запитання 36

Яка культура впиває на лояльність споживача

варіанти відповідей

культура лише заважає бізнесу

лояльність не зажежить від культури

культура може створити емоційний звя'язок між споживачами та брендом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест