Тест (Екзаменаційний) "Організація дорожнього руху" Варіант №5

Додано: 9 червня 2022
Предмет: Технології
Тест виконано: 8 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Розподіл ділянок виробництва під час ремонту та будівництва доріг


варіанти відповідей

А)зона відгону транспортного потоку, зона попередження буферна зона, зона виробництва дорожніх робіт, зона стабілізації транспортного потоку


В) зона попередження, зона відгону транспортного потоку, буферна зона, зона виробництва дорожніх робіт, зона стабілізації транспортного потоку


С) зона попередження, зона відгону транспортного потоку, зона виробництва дорожніх робіт, зона стабілізації транспортного потоку ,буферна зона

Запитання 2

2. В які строки повинні бути очищенні магістральні вулиці і тротуари після закінчення снігопаду згідно ДЕРЖСТАНДАРТУ Р 50597-93 «Автомобільні дороги і вулиці» :


варіанти відповідей

А)Для вулиць загальноміського значення 12 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини


В) Для вулиць загальноміського значення 4 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 2 години після снігоочищення проїзної частини


С)Для вулиць загальноміського значення 8 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини

Запитання 3

3. Розрахунковий час повідомлення про наближення поїзда до переїзду повинен бути не менше ніж:


варіанти відповідей

А) при автоматичні переїзній сигналізації – 50с., при сповіщальній сигналізації – 40 с.


В)при автоматичні переїзній сигналізації – 40с., при сповіщальній сигналізації – 30 с.


С)при автоматичні переїзній сигналізації – 30с., при сповіщальній сигналізації – 40 с

Запитання 4

4. Умови при яких рекомендовано виділення відособлених смуг:


варіанти відповідей

А)проїзна частина в одному напрямку має не менше 2- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 1440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 1000 од/год


В) проїзна частина в одному напрямку має не менше 3- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 50 од/год

С) проїзна частина в одному напрямку має не менше 4- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 840 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 150 од/год

Запитання 5

5. Розрізняють наступні типи площ:


варіанти відповідей

А) пішохідні, вокзальні, перед ринками, перед великими будівлями


В)транспортні, вокзальні, перед ринками, перед малими будівлями


С) транспортні, вокзальні, перед ринками, перед великими будівлями

Запитання 6

6. Автомобільна дорога це:


варіанти відповідей

А)частина території , з усіма розміщеними на ній спорудами, у тому числі в населеному пункті, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів


В) частина перехрестя , з усіма розміщеними на ній спорудами, у тому числі в населеному пункті, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів


С) ділянка проїзної частини  , з усіма розміщеними на ній спорудами, у тому числі в населеному пункті, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів

Запитання 7

7.   Класифікація однобічного руху:


варіанти відповідей

А)Повне постійне, повне тимчасове, неповне (часткове), реверсивне (змінне)


В)Повне постійне, повне тимчасове, неповне (тимчасове), реверсивне (змінне)


С)Повне постійне, повне тимчасове, неповне (часткове), реверсивне (постійне)

Запитання 8

8.   Які види передбачені проектної документації:


варіанти відповідей

А)Схема організації руху, організація умов для безпечного й зручного руху пішоходів


В)Каналізування транспортних потоків, проект організації руху у районі( на маршруті руху по ВДМ, на магістралі, у транспортному вузлі).


С)Схема організації руху, проект організації руху у районі( на маршруті руху по ВДМ, на магістралі, у транспортному вузлі).

Запитання 9

9.   Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти:


варіанти відповідей

А)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення


В)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху


С)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення

Запитання 10

10.   Каналізування руху в зоні перехресть призначене:


варіанти відповідей

А)Для скорочення числа й небезпеки конфліктних крапок 


В)Для скорочення пропускної здатності


С)Для оптимізації швидкості руху

Запитання 11

11.

Задача № 7

 Розрахувати кількість ДТП, які можуть бути попереджені в результаті впровадження заходу з ОДР за рік, якщо відомо: кількість ДТП в період “до”=9 од.,    середньодобова інтенсивність руху в період «до» = 8,5 авт/доб•103., «після» = 8,6 авт/доб•103; ; число днів в період “до”= 420 , “після”= 400., середній відсоток скорочення числа ДТП = 0,5.

варіанти відповідей

3070

2690

1560

Запитання 12

12. Задача №10

Розрахувати вартість втрат часу транспортними засобами на перегоні якщо:

Постійні витрати для вантажних автомобілів складають 2,4 грн/год; для легкових автомобілів – 1,8 грн/год; для автобусів – 3,6 грн/год

варіанти відповідей

327

156

289

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест