Тест "Орнанізація дорожнього руху", Варіант №1

Додано: 31 травня 2022
Предмет: Технології
Тест виконано: 4 рази
12 запитань
Запитання 1

Розрахунковий час повідомлення про наближення поїзда до переїзду повинен бути не менше ніж:

варіанти відповідей

А) при автоматичні переїзній сигналізації – 50с., при сповіщальній сигналізації – 40 с.

В)при автоматичні переїзній сигналізації – 40с., при сповіщальній сигналізації – 30 с.

С)при автоматичні переїзній сигналізації – 30с., при сповіщальній сигналізації – 40 с.

Запитання 2

В які строки повинні бути очищенні магістральні вулиці і тротуари після закінчення снігопаду згідно ДЕРЖСТАНДАРТУ Р 50597-93 «Автомобільні дороги і вулиці» :

варіанти відповідей

А)Для вулиць загальноміського значення 12 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини


В) Для вулиць загальноміського значення 4 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 2 години після снігоочищення проїзної частини


С)Для вулиць загальноміського значення 8 години після закінчення снігопаду, а тротуарів 4 години після снігоочищення проїзної частини

Запитання 3

3. Двостороннє розташування світильників допускається при:


варіанти відповідей

А)  ширині проїзної частини менше 15 м


В) ширині проїзної частини більше 15 м.


С)при ширині проїзної частини від 20м і більше

Запитання 4

4. Умови при яких рекомендовано виділення відособлених смуг:

варіанти відповідей

А)проїзна частина в одному напрямку має не менше 2- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 1440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 1000 од/год

В) проїзна частина в одному напрямку має не менше 3- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 50 од/год


С) проїзна частина в одному напрямку має не менше 4- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 840 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 150 од/год

Запитання 5

5. Класифікація тимчасових стоянок:


варіанти відповідей

А)по режиму роботи, по розміщенню 


В) по системі сплати, по наповненню


С) по режиму роботи, по системі сплати, по розміщенню, по наповненню

Запитання 6

6. Оптимізація швидкісного режиму це:


варіанти відповідей

А)вплив на інтенсивність транспортних засобів у потоці для підвищення безпеки руху 


В) вплив на швидкості пішоходів у потоці для підвищення безпеки руху 


С) вплив на швидкості транспортних засобів у потоці для підвищення безпеки руху 

Запитання 7

7. Класифікація транспортного потоку по меті руху:


варіанти відповідей

А) місцевий та транзитний рух


В)транзитний рух та рух на магістралі


С)місцевий та рух на магістралі

Запитання 8

Перехрестям називається:


варіанти відповідей

А)місце перетину вулиць


В)місце перетину тротуарів


С) місце перетину велосипедних доріжок 

Запитання 9

9. Переваги однобічного руху:

варіанти відповідей

А)Раціональне використання смуг проїзної частини, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.


В)Раціональне використання тротуарів, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов проїзду транспортними засобами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.


С)Поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.

Запитання 10

10. Під оптимізацією швидкості руху слід розуміти

варіанти відповідей

А)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, інтенсивності, швидкості повідомлення


В)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості руху


С)Швидкісний режим транспорту з метою підвищення безпеки руху, пропускної здатності, швидкості повідомлення

Запитання 11

Задача № 1

Розрахувати коефіцієнт відносної аварійності для кожної ділянки вулиці , якщо N1= 650 авт/год; загальна кількість ДТП = 30

варіанти відповідей

12,1

20

15,2

Запитання 12

Задача №2

Розрахувати  швидкість сполучення на маршруті МПТ для одного циклу, розрахунок проводимо для 1-го перегону, якщо Довжина перегону між зупинками

Lп=200м., розрахункова швидкість

Vр=60 км/год, середня затримка руху при посадці пасажирів на

-й зупинці

tі=6,5 с.

варіанти відповідей

40 км/год

50 км/год

30 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест