Готуємося до НМТ

Додано: 24 квітня
Предмет: Алгебра, 11 клас
22 запитання
Запитання 1

Обчисліть

варіанти відповідей

3,5

4,5

5,5

6,5

4,05

Запитання 2

Спростіть вираз

варіанти відповідей

a+6

a+2

a

a+3

Запитання 3

Графіком однієї з наведених функцій є пряма. Укажіть цю функцію

варіанти відповідей

y = 2/x

y = 2x² - 1

y = sinx

y = 2x + 5

y = 2˟

Запитання 4

Периметр правильного шестикутника дорівнює 108 см. Знайдіть діаметр описаного навколо нього кола.

варіанти відповідей

9 см

18 см

24 см

48 см

36 см

Запитання 5

Знайдіть похідну функції f(x) = sin 4x

варіанти відповідей

f'(x) = 4 sin 4x

f'(x) = cos 4x

f'(x) = - cos 4x

f'(x) = 4 cos 4x

f'(x) = -4 cosx

Запитання 6

Яка найменша кількість метрів тканини може бути в рулоні, щоб його можна булопорізати без залишку на відрізи тканини по 3 м, або по 4 м, або по 5 м?

варіанти відповідей

120 м

45 м

90 м

20 м

60 м

Запитання 7

Для обладнання шкільних кабінетів у школу привезли стільці й парти (увідношенні 2 : 1 відповідно). Оберіть число, яким може виражатися загальнакількість привезених стільців і парт

варіанти відповідей

32

115

112

94

51

Запитання 8

Знайдіть область визначення функції:

варіанти відповідей

(- ∞; 5)

(- ∞; +∞)

(- ∞; 5]

(5; +∞)

[5; +∞)

Запитання 9

Об’єм коробки кубічної форми без кришки дорівнює 8 дм³. Скільки квадратнихдециметрів картону знадобиться для виготовлення такої коробки (швами длясклеювання знехтуйте)?

варіанти відповідей

24дм²

20 дм²

10 дм²

40 дм²

12 дм²

Запитання 10

Обчисліть інтеграл

варіанти відповідей

-1

4

4,25

5,5

-1/3

Запитання 11

Установіть відповідність між твердженнями про дріб (1–3) та дробом, для якогоце твердження є правильним (А–Д).

варіанти відповідей

1)11/9;

2)1/9;

3)4/5

1)1/9;

2)11/9;

3)2/3

1)2/3;

2)4/5;

3)8/9

1)4/5;

2)11/9;

3)1/9

Запитання 12

З молока виходить 23% вершків. Установіть відповідність між об’ємом молока(у л) (1–3) та об’ємом отриманих з нього вершків (у дм³) (А–Д).

варіанти відповідей

1)69 дм³

2)115 дм³

3)184 дм³

1)184 дм³

2)385 дм³

3)115 дм³

1)184 дм³

2)115 дм³

3)69 дм³

1)385 дм³

2)69 дм³

3)184 дм³

Запитання 13

Установіть відповідність між твердженнями про число (1–3) та числом, для якого це твердження є правильним

варіанти відповідей

1) 2

2)26

3)49

1) 57

2)8

3)49

1) 26

2)2

3)57

1)8

2)26

3)2

Запитання 14

Основа ВС і бічна сторона CD прямокутної трапеції ABCD відповідно дорівнюють 6 см і 10 см. Менша діагональ трапеції лежить на бісектрисі її прямого кута. Знайдіть проекцію сторони CD на пряму AD. У відповідь запишіть тільки число.

варіанти відповідей

8

16

4

6

Запитання 15

Оберіть правильну відповідь

варіанти відповідей

81

9

6

27

243

Запитання 16

В основі призми лежить прямокутник, сторони якого дорівнюють 2, і √5, а

висота призми 10. Знайдіть площу бічної поверхні циліндра, описаного навколо даної призми. У відповідь запишіть S/π

варіанти відповідей

30

15

20

20√5

Запитання 17

При якому значенні параметра а один із коренів рівняння 2x²-ax-18=0

дорівнює 6?

варіанти відповідей

9

3;-3

-3

9; -9

Запитання 18

У під’їзді дев’ятиповерхового будинку на кожному поверсі розташовано по 4 квартири. На якому поверсі квартира №27, якщо квартири від №1 і далі пронумеровано послідовно від першого до останнього поверху?

варіанти відповідей

5

6

7

8

9

Запитання 19

На відрізку AB вибрано точку C так, що AC : CB = 2 : 3. Визначте довжину відрізка

AC, якщо CB = 12 см.

варіанти відповідей

4

18

6

12

8

Запитання 20

Які з наведених тверджень є правильними?

I. Медіана трикутника з’єднує його вершину із серединою протилежної сторони.

II. Точка перетину медіан трикутника є центром кола, вписаного в цей трикутник.

III. У прямокутному трикутнику одна з його медіан дорівнює половині гіпотенузи.

варіанти відповідей

лише І

лише ІІІ

лише І і ІІ

лише І і ІІІ

І, ІІ і ІІІ

Запитання 21

Обчислити значення виразу

варіанти відповідей

1/2

2/5

5/2

1

5/4

Запитання 22

Укажіть функцію, графік якої проходить через початок координат.

варіанти відповідей

у=х-1

у=1-х

у=1

у=х

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест