Знайти площу заштрихованої фігури
Обчисліть значення виразу (-6+1,2):(-0,8)
Оцініть периметр квадрата зі стороною х см, якщо 1,2<x<1,5.
Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутнкиа АВС, якщо АВ=6√3 см, ∠С=60°.
На рисунку зображено графік функції у = f(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.
Бісектриса кута А прямокутника АВСD перетинає сторону ВС і діагональ ВD в точках К і Р відповідно (див. рисунок). Визначте градусну міру кута ВРК, якщо кут ВDА = 30°.
Розв’яжітьнерівність 24х - 5 ≥2.
Спростіть вираз
Графік довільної функції у = f(х) паралельно перенесли вздовж осі х на 2 одиниці праворуч. Графік якої з наведених функцій отримали?
Які з наведених тверджень є правильними?
I. У будь-який трикутник можна вписати коло.
II. У будь-який прямокутник можна вписати коло.
III. У будь-який ромб можна вписати коло.
Якому проміжку належить значення виразу
Периметр основи правильної трикутної призми дорівнює 12 см, а периметр її бічної грані — 20 см. Визначте площу бічної поверхні призми.
Розв’яжіть систему рівнянь. Для одержаного розв’язку (х0; у0) системи обчисліть суму х0 + у0
На рисунку зображено графіки функцій у = √х та у = х ∕ 2. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.
Знайти найбільше значення виразу 4+cos х
9 sin 120⁰ tg 30⁰=
Знайдіть значення виразу 2sin²β - 5 + 2cos²β
Розв'яжіть рівняння log3x = log3(6 – х2).
Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х3-2х2-1 в точці х0=1
Матеріальна точка рухається прямолінійно за законом s(t) = 2,5t2 − 15t, s − шлях у метрах, t − час у секундах. Через який час від початку руху ця точка зупинилася?
В прямокутній системі координат задано точки О(0;0) і А(6;8). З точки А на вісь х опущено перпендикуляр. Точка В - основа цього перпендикуляра. Установіть відповідність між величиною (1-3) та її числовим значенням (А-Д)
1. довжина вектора ОА
2. ордината точки В
3. Довжина радіуса кола описаного навколо ΔОАВ
А 0
Б 5
В 10
Г 8
Д 6
Радіус основи конуса дорівнює r, а твірна - l. До кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д)
1.Якщо висота конуса дорівнює радіусу його основи, то
2. Якщо площа бічної поверхні конуса втричі більша за площу його основи, то
3. Якщо проекція твірної на площину основи конуса вдвічі менша від твірної,то
А l=2r
Б l=√2r ∕ 2
В l=3r
Г l=4r
Д l=r
Установіть відповідність між твердженнями (1-3) та числами, які їм відповідають (А-Д)
1. ВІдношення 32т до 20ц дорівнює...
2. Щоб отримати число 0,25а, треба число а зменшити на ... відсотків
3.Якщо сторони трикутника відносяться як 4 : 8 : 9, а найбільша сторона дорівнює 18 см, то периметр трикутника дорівнює ... см.
А 42
Б 40
В 16
Г 25
Д 75
Установіть відповідність між виразами(1-3) та їх значеннями (А-Д)
1. ( √18 - 1)2 + 6√2
2.⅓ ⋅(- √18)2
3. √(√15 - 4)2 + √(√15 + 4)2
А 8
Б 19
В 6
Г 2√15
Д 0
Кожні 12 хвилин автомобіль зменшував свою швидкість на 10 км/год. Перші 12 хвилин він рухався із швидкістю 120 км/год.
1.Яку відстань проїхав автомобіль за 24 хвилини?
2. За який час ( у годинах) він проїде 150 км?
В Δ АВС ∠С = 90°, АС = 8 см, sinВ = 0,8. Знайдіть :
1. Довжину катета ВС( у см)
2. Площу Δ АВС ( у см2)
У саду ростуть лише яблуні та сливи. Кількість яблунь відноситься до кількості слив як 8 : 3
1. Скільки всього дерев у саду, якщо їх загальна кількість більша від 140 і менша від 150?
2. Скільки яблунь росте в саду?
За 4 кг огірків і 3 кг помідорів заплатили 44 грн. Коли огірки подорожчали на 20%, а помідори подешевшали на10%, за 3 кг огірків та 5 кг помідорів заплатили 54 грн. Знайдіть вартість 1 кг огірків та 1 кг помідорів. У відповідь запишіть їх суму.
На діагоналі квадрата АВСD вибрано точку М так, що МС = 6√2 см.Відстань від точки М до сторони АD дорівнює 4 см. Знайдіть площу квадрата ( у см2)
З класу навмання вибирають одного учня. Імовірність того , що це хлопець дорівнює 4 / 9.. Знайдіть відношення кількості дівчат до кількості хлопців.
В прямокутній системі координат на площині задано паралелограм АВСD, cosA = 0,54. Визначте довжину діагоналі ВD, якщо скалярний добуток вектора АВ( 6;- 8) і вектора АD дорівнює 162.
Дві сторони трикутника утворюють гострий кут і дорівнюють 2√3 см і 4 см., а третя сторона дорівнює радіусу кола описаного навколо трикутника. Знайдіть невідому сторону трикутника.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома