14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Тести для ЗНО

Додано: 30 травня
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 62 рази
12 запитань
Запитання 1

Робота була важка, але одноманітною і гнітючою. Голомозий посадив блідого, знесиленого Стуса за стіл, видав йому дроти й окремо тканинне обплетення. Василь узявся до роботи, за ці роки доведеної до автоматизму.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов "Заборонений. Історія життя і боротьби Василя Стуса.")

У цьому уривку дієприкметником є слово

варіанти відповідей

гнітючою

знесиленого

доведеною

одноманітною

Запитання 2

Сюди у травні 1963 року справді приїздили молоді донецькі таланти

Василь Стус, Володимир Міщенко і Василь Захарченко.( Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

У цьому реченні після слова таланти треба поставити

варіанти відповідей

двокрапку

кому

тире

кому і тире

Запитання 3

Беручи з полиці книжку, я помітила чорно(біле) фото, що стирчало за склом.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

У цьому реченні виділене слово треба писати

варіанти відповідей

разом

окремо

через дефіс

Запитання 4

За вчительським столом, схилившись над зошитом, сидів двадцяти(чотири)річний учитель у чорному костюмі і вишиванці.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

У цьому реченні виділене слово треба писати

варіанти відповідей

разом

окремо

через дефіс

Запитання 5

" Усе кращого в мені це Іван. Усе в багатьох інших від Івана. Він роздарував себе по проскурах. Виняткова роль, виняткова самопожертва без тіні докору", стверджував В. Стус у листі до дружини та сестри Світличного.(Сергій Дзюба.

Артемій Кірсанов.)

Уцьому уривку пропущено тире

варіанти відповідей

один раз

два рази

три рази

чотири рази

Запитання 6

(С(З)пів)камерники, мов заворожені, вслухались у приємний голос Стуса.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

У цьому реченні виділене слово треба писати

варіанти відповідей

через дефіс

разом

з префіксом с-

з префіксом з-

Запитання 7

Армен ворушив губами закріплюючи почуте в памя'ті.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

У цьому реченні після слова губами треба поставити кому, бо

варіанти відповідей

після нього стоїть дієприкметниковий зворот

після нього стоїть дієприслівниковий зворот

після нього стоїть відокремлена обставина

після нього стоїть дієприслівник разом із залежними словами

Запитання 8

Раптом клацнув устромлений у замкову щілину ключ.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

Виділене слово у реченні виражене

варіанти відповідей

прикметником

дієприкметником

дієприслівником

іменником

Запитання 9

Розділові знаки правильно розставлені у рядку

варіанти відповідей

- Дякую, моїй третині шлунку після операції багато не треба,- усміхнувся Василь, повертаючи співкамернику скибку.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

" Дякую, моїй третині шлунку після операції багато не треба",- усміхнувся Василь, повертаючи співкамернику скибку.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

Дякую, моїй третині шлунку після операції багато не треба,- усміхнувся Василь, повертаючи співкамернику скибку.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

"Дякую, моїй третині шлунку після операції багато не треба",усміхнувся Василь, повертаючи співкамернику скибку.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)

Запитання 10

Віра Іванівна знову замовкла і заплющила очі, мабуть, поринувши в спогади.

Виділене слово в реченні

варіанти відповідей

вставним, тому виділяється комами

виражене вигиком, бо називає невпевненість

це означуване слово, тому виділене комами

залежне слово від дієприслівника, тому виділене комами

Запитання 11

О вороже! Коли тобі присниться

Гик передсмертний і тяжка сльоза

Розстріляних,замучених, забитих

По (с)оловках, (с)ибірах, (м)агаданах!

В. Стус

Виділені слова в строфі поезії треба писати

варіанти відповідей

з малої літери, бо власі назви вжиті в загальному значенні з негативним відтінком

з великої букви, тому що це власні назви

Запитання 12

І зважи(е)тись боротись, щоб жити,

І зважи(е)тись померти, аби жить?

В. Стус

Увиділеному дієслові за правилом пишемо

варіанти відповідей

и, би воно належить до другої дієвідміни

е, бо я так хочу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест