Робота була важка, але одноманітною і гнітючою. Голомозий посадив блідого, знесиленого Стуса за стіл, видав йому дроти й окремо тканинне обплетення. Василь узявся до роботи, за ці роки доведеної до автоматизму.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов "Заборонений. Історія життя і боротьби Василя Стуса.")
У цьому уривку дієприкметником є слово
Сюди у травні 1963 року справді приїздили молоді донецькі таланти
Василь Стус, Володимир Міщенко і Василь Захарченко.( Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні після слова таланти треба поставити
Беручи з полиці книжку, я помітила чорно(біле) фото, що стирчало за склом.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні виділене слово треба писати
За вчительським столом, схилившись над зошитом, сидів двадцяти(чотири)річний учитель у чорному костюмі і вишиванці.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні виділене слово треба писати
" Усе кращого в мені це Іван. Усе в багатьох інших від Івана. Він роздарував себе по проскурах. Виняткова роль, виняткова самопожертва без тіні докору", стверджував В. Стус у листі до дружини та сестри Світличного.(Сергій Дзюба.
Артемій Кірсанов.)
Уцьому уривку пропущено тире
(С(З)пів)камерники, мов заворожені, вслухались у приємний голос Стуса.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні виділене слово треба писати
Армен ворушив губами закріплюючи почуте в памя'ті.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
У цьому реченні після слова губами треба поставити кому, бо
Раптом клацнув устромлений у замкову щілину ключ.(Сергій Дзюба. Артемій Кірсанов.)
Виділене слово у реченні виражене
Розділові знаки правильно розставлені у рядку
Віра Іванівна знову замовкла і заплющила очі, мабуть, поринувши в спогади.
Виділене слово в реченні
О вороже! Коли тобі присниться
Гик передсмертний і тяжка сльоза
Розстріляних,замучених, забитих
По (с)оловках, (с)ибірах, (м)агаданах!
В. Стус
Виділені слова в строфі поезії треба писати
І зважи(е)тись боротись, щоб жити,
І зважи(е)тись померти, аби жить?
В. Стус
Увиділеному дієслові за правилом пишемо
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома