Основні завдання аналізу ринків збуту продукції:
Зміст дослідження ринків збуту продукції:
Місткість товарного ринку
Зміст та послідовність аналізу цінової політики загалом можна розподілити на такі етапи:
Конкурентоспроможність - це
На практиці процес формування цін залежить від багатьох факторів, а саме:
Щоб з’ясувати, як має діяти підприємство за зміни цін конкурентами, необхідно проаналізувати:
Основні завдання аналізу системи розповсюдження товарів:
Місткість ринку
Ринкова частка
Щоб товар задовольняв потреби покупця, він має відповідати певним параметрам:
Основні завдання аналізу конкурентоспроможності продукції :
Змістом етапу аналізу умов та методів формування початкової ціни на товар є:
Аналізуючи цінову конкуренцію, звичайно виділяють:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома