Тестові завдання на тему "АНАЛІЗ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ"

Додано: 17 березня 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 81 раз
14 запитань
Запитання 1

Основні завдання аналізу ринків збуту продукції:

варіанти відповідей

оцінка місткості ринку та/ або окремих його сегментів;

 визначення факторів, що впливають на зміну ринків збуту;

вивчення показників збуту різних категорій виробів;

розроблення пропозицій щодо формування ринків збуту;

Запитання 2

Зміст дослідження ринків збуту продукції:

варіанти відповідей

 оцінка структури ринків збуту;

оцінка місткості ринку;

 оцінка частки ринку;

аналіз динаміки продажу щодо підприємств-споживачів;

Запитання 3

Місткість товарного ринку

варіанти відповідей

є одним з основних об’єктів дослідження, оскільки цей показник відображає принципово можливий обсяг збуту товару фірми;

 визначається обся­гом (у фізичних одиницях або вартісному вираженні) товарів, які на ньому реалізуються протягом року;

це відношення обсягу продажу певного товару даної організації до сумарного обсягу продажу цього то­вару всіма організаціями, що діють на даному ринку;

Запитання 4

Зміст та послідовність аналізу цінової політики загалом можна розподілити на такі етапи:

варіанти відповідей

аналіз впливу типів ринку на цінову політику;аналіз цілей ціноутворення;

 аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства; аналіз умов та методів формування початкової ціни на товар;

 аналіз методів ціноутворення; аналіз варіантів зміни цін конкурентами;

Запитання 5

Конкурентоспроможність - це

варіанти відповідей

 ступінь, з якою нація при справедливих умовах вільного ринку виробляє товари і послуги, які задовольняють світовим вимогам і при цьому збільшує доходи своїх громадян;

 спроможність, вміння досягати законним шляхом найвищих економічних та соціальних переваг;

 комплекс споживчих та вартісних характеристик, які визначають його успіх на ринку, тобто спроможність саме даного товару бути обміненим на гроші в умовах широкої пропозиції до інших конкуруючих товаровиробників;

Запитання 6

На практиці процес формування цін залежить від багатьох факторів, а саме:


варіанти відповідей

 витрат виробництва, величини попиту;

 конкуренції, транспортних витрат, ввізного мита;

 зміни курсів обміну валют, реклами та інших елементів стимулювання збуту;

Запитання 7

Щоб з’ясувати, як має діяти підприємство за зміни цін конкурентами, необхідно проаналізувати:


варіанти відповідей

причини та період зміни цін конкурентами; можливу зміну своєї частки ринку;

 життєвий цикл свого товару; роль даного товару в межах власної товарної номенклатури;

 динаміку витрат залежно від обсягу виробництва;

Запитання 8

Основні завдання аналізу системи розповсюдження товарів:

варіанти відповідей

 розроблення пропозицій щодо поліпшення мережі розповсюдження товарів та каналів збуту;

 оцінка охоплення ринку та його невикористані резерви;

 оцінка динаміки, структури розповсюдження товарів та каналів збуту;

Запитання 9

Місткість ринку

варіанти відповідей

є одним з основних об’єктів дослідження, оскільки цей показник відображає принципово можливий обсяг збуту товару фірми;

 визначається обся­гом (у фізичних одиницях або вартісному вираженні) товарів, які на ньому реалізуються протягом року;

 це відношення обсягу продажу певного товару даної організації до сумарного обсягу продажу цього то­вару всіма організаціями, що діють на даному ринку;

Запитання 10

Ринкова частка

варіанти відповідей

 є одним з основних об’єктів дослідження, оскільки цей показник відображає принципово можливий обсяг збуту товару фірми;

 визначається обся­гом (у фізичних одиницях або вартісному вираженні) товарів, які на ньому реалізуються протягом року;

 це відношення обсягу продажу певного товару даної організації до сумарного обсягу продажу цього то­вару всіма організаціями, що діють на даному ринку

Запитання 11

Щоб товар задовольняв потреби покупця, він має відповідати певним параметрам:


варіанти відповідей

технічним; ергономічним;

естетичним; нормативним;

економічним; організаційним;

Запитання 12

Основні завдання аналізу конкурентоспроможності продукції :

варіанти відповідей

 оцінка конкурентоспроможності продукції;

 вивчення факторів, що впливають на її рівень;

розроблення заходів для забезпечення необхідного рівня конкурентоспроможності продукції;

Запитання 13

Змістом етапу аналізу умов та методів формування початкової ціни на товар є:

варіанти відповідей

оцінка попиту; оцінка витрат;

аналіз цін та товарів конкурентів;

аналіз методів ціноутворення;

Запитання 14

Аналізуючи цінову конкуренцію, звичайно виділяють:

варіанти відповідей

міжгалузеву конкуренцію;

 конкуренцію між фірмами однієї галузі; 

конкуренцію замінників;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест