Тест призначений для перевірки правописних умінь учнів в умовах дистанційного навчання.
Мовчить (1)обор. Що(2)разу перед ним Баглай почуває якийсь дивний смуток (3) і щось навіть тр(4)вожне. Собор ніби має в собі щось від ст(5)хії, навіває щось таке(6) ж в(7)лике, як навівають на людину степ(8) або ескадри хмар серед бурі(9) або окутані вічними димами чорні баст(10)они заводів.
На місці цифр треба написати:
Німотна музика (1)обору, музика отих гармонійно(2) піднятих у небо бань(3)куполів — вона для тебе р(4)ально існує(5) ти здатен її чути, хоча інші(6) здається(7) до неї глухі. Важко забути, чим був колись цей (8)обор, най(9)більший, най(10)пишніший в єпархії.
На місці цифр треба написати:
І прав(1)дників(2) і грішників (3) усіх він єднав. Горіли свічки (4) з розмашистих кадил пахощами ладану обдавало людей(5) сяяли в рушниках ікони(6) півча (7) аж розлягався собор (8) перел(9)валася райськими голосами(10) виспівуючи людям небесне, вічне блаженство.
На місці цифр треба написати:
Але це відійшло(1) ро(2)тануло разом із лада(3)ими димами(4) зостався для студента тільки оцей доверш(5)ний архітектурний витвір(6) оця с(7)мфонія пластики. Невже зн(8)суть? Вірунька заспокоює(9) нема ніби(10)то причин зносити...
На місці цифр треба написати:
Та якщо вже взялись за н(1)ого, якщо став він комусь на(2) заваді, то причину знайдуть... Ох(3) важко буде встояти йому!.. А нащадки(4) ж прийдуть(5) спитають колись(6) а(7)ну, якими ви були(8) Що збудували? Що зруйнували? Чим ваш дух тр(9)п(10)тав? (За О. Гончаром) 180 слів.
На місці цифр треба написати:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома