Між підметом і присудком пропущено тире в реченні
В якому реченні правильно розставлені розділові знаки
Тире між підметом і присудком ставиться в усіх реченнях, окрім
Знайдіть речення, у якому тире поставлено неправильно:
Тире між підметом і присудком ставиться в усіх реченнях, окрім
Тире між підметом і присудком обов’язково слід поставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре [...] протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Проблема особистості віддавна є основою філософського пізнання. (2) Відомо, що немає двох однакових людей, кожен із нас неповторний. (3) На думку деяких науковців людина формується й розвивається відповідно до її вроджених якостей, здібностей, а соціальне оточення відіграє в цьому розвитку дуже незначну роль. (4) Натомість інші вчені вважають особистість деяким продуктом, цілком сформованим у процесі соціального розвитку. (5) Однак майже всі науковці переконані: людина не народжується особистістю, а стає нею в процесі життя.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
Випадок уживання тире.:
1 тире при відокремленому означенні2 тире в складносурядному реченні3 тире при однорідних членах речення4 тире між підметом і присудко
Приклад:А Я усміхнусь – і все навкруг сміється.
Б Печаль пече – гаряча і нестримна.
В Для гордої і владної душі життя і воля – на горі високій.
Г Непереможна безборонність – твій меч єдиний і єдиний щит.
Д На річці, у лісі, на полі – усюди німа тиша.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома