Тире між підметом та присудком в простому реченні. Пунктуаційна помилка.

Додано: 5 лютого
Предмет: Українська мова, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Між підметом і присудком пропущено тире в реченні

варіанти відповідей

Не будь тією людиною що догори щетиною

Думай не думай а вище себе не плигнеш.

 Небо над дорогою синій кришталь. 

Він надзвичайно відповідальна людина.

Запитання 2

В якому реченні правильно розставлені розділові знаки

варіанти відповідей

Маленькою хмаринкою, темніє над глибоким яром закинутий у степу хуторець

І раптом, налетів шквальний вітер, здійняв у повітря здорову хмару пилу

Долинка, вишита сонцем, пускає їм в очі веселі сліпучі зайчики 

 На сивій, од роси траві по долу пасуться коні

Запитання 3

Тире між підметом і присудком ставиться в усіх реченнях, окрім

варіанти відповідей

Двічі по два чотири.

 Мої слова не зброя а ридання. 

Душа моя пустка холодна й німа.

Ці квіти спогади про світлі дні.

Запитання 4

Знайдіть речення, у якому тире поставлено неправильно:

варіанти відповідей

 Руки твої роботящі – ось твоє щастя 

Педагогічна спадщина В. Сухомлинського – є скарбом української наці

 Студентство вищих шкіл – то найкращий цвіт нації

День, вечір, ніч, ранок — все біле, все тьмяне 

Запитання 5

Тире між підметом і присудком ставиться в усіх реченнях, окрім

варіанти відповідей

Мистецтво найкращий педагог.

 Говорити річ нудна.

То кремень а не чоловік. 

Хліб усьому голова.

Запитання 6

Тире між підметом і присудком обов’язково слід поставити в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

 Книги морська глибина. 

 Сини як зима і літо.

Усі дерева вкриті інеєм.

Ти втілення добра.

Запитання 7

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей


Тут усе: і повітря, і тиша, і дерева - сповнене якоїсь загадкової сили.

У наших ріках водяться різні породи риб: а саме шука, лин, лящ, сом.


Море й озеро, синій берег і широкий степ - усе залите гарячим маревом.

Учитель - це три світи: теперішній, минулий і майбутній.

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре [...] протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей


четвертому

шостому

 п’ятому

сьомому

Запитання 9

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Проблема особистості віддавна є основою філософського пізнання. (2) Відомо, що немає двох однакових людей, кожен із нас неповторний. (3) На думку деяких науковців людина формується й розвивається відповідно до її вроджених якостей, здібностей, а соціальне оточення відіграє в цьому розвитку дуже незначну роль. (4) Натомість інші вчені вважають особистість деяким продуктом, цілком сформованим у процесі соціального розвитку. (5) Однак майже всі науковці переконані: людина не народжується особистістю, а стає нею в процесі життя.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

другому

четвертому

 третьому

 п'ятому

Запитання 10

Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире.:

тире при відокремленому означеннітире в складносурядному реченнітире при однорідних членах реченнятире між підметом і присудко

Приклад:А Я усміхнусь – і все навкруг сміється.

Б Печаль пече – гаряча і нестримна.

В Для гордої і владної душі життя і воля – на горі високій.

Г Непереможна безборонність – твій меч єдиний і єдиний щит.

Д На річці, у лісі, на полі – усюди німа тиша.

варіанти відповідей

1В,2А,3Д,4Г

1Б,2А,3Д,4Г

1Б,2А,3Г,4Д 

1Б,2Д,3В,4Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест