5. Яку проблему порушує Т.Шевченко в поемі "Катерина"?
6. Як сам Т.Шевченко визначив жанр твору "Сон" ("У всякого своя доля...")?
9. До якого твору Т.Шевченко підібрав епіграф "Аще кто речет, яко люблю Бога, а брата своего ненавидит, ложь есть"(Соборное послание Иоанна"...)
9. Назвіть уривки з творів Т.Шевченка, що стали афоризмами.
11. Хто сказав про Т.Шевченка: "Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури.."?
Лірика, побудована на осмисленні ліричним героєм проблем життя, сенсу існування, називається
Риси автобіографізму в образі ліричного гароя присутні у творі
Укажіть, який художній засіб створення комічного використано в уривку з поеми "Кавказ".
Слава!Слава!
Хортам і гончим, і псарям,
І нашим батюшкам-царям
Слава!
Кульмінацією у поемі "Кавказ"є
Визначте жанровий різновид поем "Катерина" та "Наймичка
"Ісаія. Глава 35" - це поезія, яка є гімном...
Ідеєю вірша "Заповіт" є
Своєрідність композиції поеми "Кавказ" є
У рядках з поеми "Кавказ" "Лягло костьми / Людей муштрованих чимало/ А сльоз, а крові? Напоїть / Всіх імператорів би стало / З дітьми і внуками, втопить / В сльозах удов*їх" автор втілює ідею
Рядки "Той мурує, той руйнує,/ Той неситим оком / За край світа зазирає, - / Чи нема країни, / Щоб загарбать..." взято з твору Т.Г.Шевченка
Рядки "Борітеся - поборете, / Вам Бог помагає! / За вас слава / І воля святая!" взято з твору Т.Г.Шевченка
Рядки "Якби ви вчились так, як треба, / То й мудрость би була своя" взято з твору Т.Шевченка
Тарас Шевченко народився:
Коли була видана перша збірка митця?
Членом якого політичного товариства був Т. Шевченко?
Які слова з Біблії стали епіграфом до твору "Сон" ("У всякого своя доля")?
Тема твору "Ісаія. Глава 35"?
Т.Шевченко в наведеному уривку із поезії «Ісаія. Глава 35»
«Оживуть степи, озера,
І не верствовії,
А вольнії, широкії,
Скрізь шляхи святії» ,- вдається до художніх засобів:
1. Назвіть рік, коли Т.Г.Шевченка викупили з кріпацтва.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома