Укажіть галузі економіки Наддніпрянщини, які найбільше постраждали від економічної кризи:
1) деревообробна
2) металургійна
3) кам’яновугільна
4) текстильна
Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України на початку XX ст. сприяла:
Яка галузь промисловості у Галичині на початку XX ст. розвивалась найбільшими темпами?
Укажіть, коли в Наддніпрянщині було засновано першу політичну партію
Укажіть, хто є автором брошури «Самостійна Україна», у якій вперше на українських землях, що входили до складу Російської імперії, було відкрито проголошене завдання боротьби за власну незалежну державу
Поява українських парламентських громад у Державній Думі Росії була зумовлена:
Яка подія стала початком російської революції 1905 - 1907 років
Укажіть причину, із якої було вчинено замах на життя намісника Галичини А. Потоцького.
У якому році було створено Товариство українських поступовців?
Якому історичному діячу належать наведені факти біографії: "Міністр внутрішніх справ, потім — Голова Ради Міністрів Російської імперії, ініціював проведення аграрної реформи, яку він здійснював упродовж п’яти років; його називали: “російський Бісмарк”, “Петро Перший своєї епохи”, “гнобитель інородців”, “віщатель” і “великий реформатор”?
Позначте діяча."У 1901 році він стає одним з наймолодших митрополитів в історії Української греко-католицької церкви. Нащадок старого українського, але спольщеного графського роду, він спочатку викликав недовіру багатьох українців, підозру, що сприятиме полякам. Поляки сподівалися, що молодий митрополит використає свій вплив для послаблення українського руху.Але митрополит скоро включився в боротьбу за права українців і під його впливом багато священиків порвало з москвофільством і приєдналося до народовицького табору."
Установіть послідовність подій історії України початку ХХ ст.
А Маніфест Миколи ІІ про надання населенню громадянських прав
Б Створення РУРП
В Заснування військово-спортивного товариства "Пласт"
Г Створення РУП
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома