Вкажіть, яку концепцію партійно - державного керівництва обгрунтовувала Конституція УРСР: "У результаті творчої діяльності трудящих, керованих Комуністичною партією, у нашій країні побудоване розвинуте соціалістичне суспільство - суспільство справжньої свободи людей праці, в якому створені могутні продуктивні сили, утвердились зрілі соціалістичні виробничі відносини, неухильно підвищується добробут і культура народу, зміцнюється непорушний союз робітничого класу, колгоспного селянства і народної інтелігенції, склалася нова історична спільнота людей - радянський народ":
Вкажіть, яке словосполучення є зайвим у цьому логічному ланцюжку: газета "Правда", журнал "Український вісник", збірка "Лихо з розуму", збірка "Зимові дерева":
Вкажіть, яке (які) з висловлювань є правильним:
Вкажіть, про яку політичну силу йдеться у статті 6 Конституції УРСР 1978 р.: "Керівною і спрямовуючою силою радянського суспільства, ядром його політичної системи, державних і громадських організацій є..."
Прізвище якого вченого пропущено в тексті "Центром наукових досліджень залишалась Академія наук ІРСР, яку очолював відомий фахівець у галузі електрозварювання... ":
Вкажіть, якою була головна мета діяльності Української громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод:
Вкажіть, яке прізвище є зайвим у цьому переліку: М. Бажан, О.Гончар, О Корнійчук, П. Шелест:
Вкажіть, коли відбулася реформа загальноосвітньої і професійної школи:
Вкажіть рядок з датами, пов'язаними з періодом "застою" в Україні:
Які видання за радянських часів за способом друку називали "самвидав":
Зло, з яким закликали боротися постанова ЦК КПРС і Рада Міністрів СРСР, що набула чинності у червні 1985 р.:
Прочитайте визнання й укажіть поняття, яке відповідає його змісту:
"Спроба реформувати комуністичну систему в 1985 - 1991 рр.; реформи, розпочаті М. Горбачовим у СРСР, мали на меті модрнізацію господарства, збільшення громадянських свобод; спричинила радикалізацію суспільних і національних настроїв, призвівши до розпаду СРСР".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома