УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 11 клас. Відповідності. В1

Додано: 1 березня 2021
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 31 раз
12 запитань
Запитання 1

Установіть відповідність.

Літературний герой      Назва твору

1 Чіпка Варениченко      А «Меланхолійний вальс» О.Кобилянської

2 Іван Палійчук                Б «Чорна рада» П.Куліша

3 Іван Брюховецький     В «Наталка Полтавка» І.Котляревського

4 Софія Дорошенко         Г «Тіні забутих предків» М.Коцюбинського

                                              Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» П.Мирного


варіанти відповідей

1В 2Г 3Б 4А

1Д 2Г 3Б 4А

1Д 2В 3Б 4А

1Д 2Г 3В 4А

1Д 2Г 3Б 4В

Запитання 2

Установіть відповідність.

Уривок                                                                                              

1 Байдуже смерті, мужик то чи цар, —  Все пожере як солому пожар. 

Хто ж бо зневажить страшну її сталь?                                   

Той, в кого совість, як чистий кришталь.                                

2 Панів за те там мордовали І жарили зо всіх боків            

Що людям льготи не давали І ставили їх за скотів.

3 Заворушилася пустиня. Мов із тісної домовини На той останній Страшний суд Мерці за правдою встають.

4 Що чудовий обіцяний край Що смарагди й сапфіри

Вже ось-ось за горою блистять, — З них ніхто не йме віри.

Назва твору

А «Всякому місту – звичай і права»

Б «Сон» («У всякого своя доля»)

В «Гайдамаки»

Г «Мойсей»

Д «Енеїда»

варіанти відповідей

1В 2Д 3Б 4Г

1А 2В 3Б 4Г

1А 2Д 3Б 4Г

1А 2Д 3В 4Г

1А 2Д 3Б 4В

Запитання 3

Установіть відповідність.

Назва твору                                                                     Жанр

1 «Мойсей» Івана Франка                                          А роман

2 «Лісова пісня» Лесі Українки                                   Б поема

3 «Мартин Боруля» Івана Карпенка-Карого         В повість

4 «Захар Беркут» І.Франка                                        Г драма-феєрія

                                                                                             Д трагікомедія


варіанти відповідей

1А 2Г 3Д 4В

1Б 2А 3Д 4В

1Б 2Г 3А 4В

1Б 2Г 3Д 4В

1Б 2Г 3Д 4А

Запитання 4

Ознака (особливість) твору                                                                       

1 перший драматичний твір нової української літератури                              

2 твір, авторство якого остаточно не доведено                                    

3 перша соціально-побутова повість                                                       

4 «будинок з багатьма прибудовами і надбудовами»                        

                                                                                                                          

Назва твору

А «Камінний хрест»

Б «Наталка Полтавка»

В «Кайдашева сім’я»

Г «Слово про похід Ігорів»

Д «Хіба ревуть воли?..»

варіанти відповідей

1Б 2Г 3В 4Д

1А 2Г 3В 4Д

1Б 2А 3В 4Д

1Б 2Г 3А 4Д

1Б 2Г 3В 4А

Запитання 5

Місце подій у творі        Назва твору

1 Семигори                        А «Гайдамаки»

2 Піски                                Б «Чорна рада»

3 Кононівка                       В «Intermezzo»

4 Хмарище                         Г «Кайдашева сім’я»

                                              Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»


варіанти відповідей

1А 2Д 3В 4Б

1Г 2А 3В 4Б

1Г 2Д 3А 4Б

1Г 2Д 3В 4А

1Г 2Д 3В 4Б

Запитання 6

Портрет                                                                                                          

1 ... високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, заговорить, то справді по-гетьманськи.                  

2 ..молоде довгасте лице було рум'яне. Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс у рум'яні губи — усе подихало молодою парубочою красою.

3 Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах. Одно тільки в цього неабияке — дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка. Ним світилася якась незвичайна сміливість і духова міць, разом з якоюсь хижою тугою...

4 Високого зросту, ставний, бравий, широ­коплечий, як із заліза збитий, а до того ще меткий як заєць, співун-реготун... Хороший з лиця — повновидий, рум'янець на всю щоку, з чорними веселими очима... — перший красень на селі...

Герой твору

А Карпо Кайдаш

Б Лаврін Кайдаш

В Яким Сомко

Г Максим Ґудзь

Д Чіпка

варіанти відповідей

1А 2Б 3Д 4Г

1В 2А 3Д 4Г

1В 2Б 3А 4Г

1В 2Б 3Д 4Г

1В 2Б 3Д 4А

Запитання 7

Художній образ                                                                                             

1 ..вогнистим хвостом замітаючи слід, летів дракон.          

2 ...арабески, камеї, фрески.                                                        

3 ...сесію здав, костюм ось купив.                                              

4 ...аристократична розкіш, портрети й розгардіяш...         

Назва твору

А «Три зозулі з поклоном»

Б «Блакитна Панна»

В «Я (Романтика)»

Г «Тигролови»

Д «Місто»

варіанти відповідей

1Г 2Б 3А 4В

1Д 2Б 3А 4В

1Г 2Д 3А 4В

1Г 2Б 3Д 4В

1Г 2Б 3А 4Д

Запитання 8

Назва твору                                                     Автор твору

1 «Чого являєшся мені у сні?»»                    А Микола Вороний

2 «Блакитна Панна»                                      Б Іван Франко

3 «У теплі дні збирання винограду»          В Леся Українка

4 «О панно Інно!»                                           Г Павло Тичина

                                                                             Д Максим Рильський

варіанти відповідей

1В 2А 3Д 4Г

1Б 2В 3Д 4Г

1Б 2А 3В 4Г

1Б 2А 3Д 4В

1Б 2А 3Д 4Г

Запитання 9

Назва твору                                                                     Присвята

1      «Уривок з поеми» Євгена Маланюка                 А своєму батькові

2      «Intermezzo» М.Коцюбинського                         Б Василеві Жуковському

3      «Я (Романтика)» Миколи Хвильового               В Тарасові Шевченку

4      «Катерина» Тараса Шевченка                            Г «Цвітові яблуні»

                                                                                             Д кононівським полям

варіанти відповідей

1В 2Д 3Г 4Б

1А 2Д 3Г 4Б

1В 2А 3Г 4Б

1В 2Д 3А 4Б

1В 2Д 3Г 4А

Запитання 10

Назва твору                                                    

1 «Тіні забутих предків»                                

2 «Кайдашева сім'я»                                      

3 «Чорна рада»                                               

4 «Хіба ревуть воли?»                                    

Уривок

А Кум порадив сказати синам, щоб розкопали горб, бо у старого й так багато справ.

Б На тім горбі копали жінки пісок, і зівав він ярами та печерами під небеса, як страшний велетень.

В По далеких горбах самотіли тихі гуцульські оселки, вишневі од смерекового диму, яким прокурились...

Г Парубок ні з місця. Стоїть та дивиться вслід їй ще дивнішими очима — мовби переглянув через гору!..

Д А те Хмарище було окрите гаями, справді, наче хмарами. Кругом обняла його річка з зеленими плавами, лозами й очеретами.

варіанти відповідей

1Б 2А 3Г 4Д

1В 2Б 3Г 4Д

1В 2А 3Г 4Д

1В 2А 3Б 4Д

1В 2А 3Г 4Б

Запитання 11

Літературне угрупування            Представники

1 «Покутська трійця»                     А Богдан Рубчак, Емма Андієвська

2 «празька школа» поетів             Б Максим Рильський, Микола Зеров

3 неокласики                                    В Василь Стефаник, Марко Черемшина

4 «нью-йоркська група»                Г Євген Маланюк, Олена Теліга

                                                              Д Ліна Костенко, Василь Симоненко

варіанти відповідей

1В 2Г 3Б 4А

1Д 2Г 3Б 4А

1В 2Д 3Б 4А

1В 2Г 3Д 4А

1В 2Г 3Б 4Д

Запитання 12

Назва твору                      Жанр

1 «Чорна рада»                А роман

2 «Зачарована Десна»   Б поема

3 «Сом»                               В усмішка

4 «Мойсей»                        Г сонет

                                              Д кіноповість

варіанти відповідей

1А 2Д 3В 4Б

1Г 2Д 3В 4Б

1А 2Г 3В 4Б

1А 2Д 3Г 4Б

1А 2Д 3В 4Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест