На другий склад падає наголос у слові
Немає лексичної помилки в рядку
До слова рука не є спільнокореневим
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Синонімом до слова небіж є слово
Буквосполуку -ськ- слід писати в прикметниках, похідних від обох іменників рядка
(1)Агатангел Кримський відомий, як один із найвизначніших світових дослідників багатьма не/пізнаного Сходу. (2)Він став автором не/повторних наукових праць з історії культури арабських країн, ґрунтовно вивчав історію ісламу, письменство, літературу й театри Сходу. (3)Крім східних, Агатангел Кримський знав стільки мов, що навіть в одному з листів писав: «Легше буде сказати, яких мов я не/знаю». (4)Не/підрахованою досі лишається кількість мов, якими говорив поліглот. (5)«За різними даними, знав понад 60 мов, а хтось переконаний, що понад 100»,— розповідає науковий співробітник Національного музею літератури Мирослава Тарахан. (6)І це абсолютно кількість! (За В. Аксьоновою).
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1)Агатангел Кримський відомий, як один із найвизначніших світових дослідників багатьма не/пізнаного Сходу. (2)Він став автором не/повторних наукових праць з історії культури арабських країн, ґрунтовно вивчав історію ісламу, письменство, літературу й театри Сходу. (3)Крім східних, Агатангел Кримський знав стільки мов, що навіть в одному з листів писав: «Легше буде сказати, яких мов я не/знаю». (4)Не/підрахованою досі лишається кількість мов, якими говорив поліглот. (5)«За різними даними, знав понад 60 мов, а хтось переконаний, що понад 100»,— розповідає науковий співробітник Національного музею літератури Мирослава Тарахан. (6)І це абсолютно кількість! (За В. Аксьоновою).
У ролі означення в тексті вжито слово
(1)Агатангел Кримський відомий, як один із найвизначніших світових дослідників багатьма не/пізнаного Сходу. (2)Він став автором не/повторних наукових праць з історії культури арабських країн, ґрунтовно вивчав історію ісламу, письменство, літературу й театри Сходу. (3)Крім східних, Агатангел Кримський знав стільки мов, що навіть в одному з листів писав: «Легше буде сказати, яких мов я не/знаю». (4)Не/підрахованою досі лишається кількість мов, якими говорив поліглот. (5)«За різними даними, знав понад 60 мов, а хтось переконаний, що понад 100»,— розповідає науковий співробітник Національного музею літератури Мирослава Тарахан. (6)І це абсолютно кількість! (За В. Аксьоновою).
Разом у тексті треба писати сполуку слів
(1)Агатангел Кримський відомий, як один із найвизначніших світових дослідників багатьма не/пізнаного Сходу. (2)Він став автором не/повторних наукових праць з історії культури арабських країн, ґрунтовно вивчав історію ісламу, письменство, літературу й театри Сходу. (3)Крім східних, Агатангел Кримський знав стільки мов, що навіть в одному з листів писав: «Легше буде сказати, яких мов я не/знаю». (4)Не/підрахованою досі лишається кількість мов, якими говорив поліглот. (5)«За різними даними, знав понад 60 мов, а хтось переконаний, що понад 100»,— розповідає науковий співробітник Національного музею літератури Мирослава Тарахан. (6)І це абсолютно кількість! (За В. Аксьоновою).
На місці пропуску в шостому реченні має бути слово
Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова
НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на позначення часу
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Правильно утворено всі форми прикметників у рядку
Правильно вжито прийменник у всіх рядках, ОКРІМ
Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Прочитайте розмову (цифри позначають номери реплік)
— (1) Андрію, ти знову наробив помилок у диктанті.
— (2)Добре, Євгеніє Петрівно, а коли можна переписати?
— (3)Запитай у свого друга, він уже з’ясовував це питання. Іване, тож коли?
— (4)Я забув. Олексіє, нагадай, ти ж теж запитував.
— (5)Ольго, Маріє, Юрію, ви теж приходьте!
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
Прочитайте речення. Оленка з … приїхали до … засвітла й побачили там пам’ятник …. Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в реченні
Прочитайте речення. Як указано в посібнику(1) капібара — це тварина(2) яка мешкає на берегах річок, озер, струмків(3) і в болотистих місцях(4) бо веде вона напівводний спосіб життя(5) живлячись рослинами.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Фразеологізм бити гандри має синонім
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Установіть відповідність між відокремленим членом речення та його прикладом.
Відокремлений член речення
1 додаток
2 обставина
3 означення
4 прикладка (як різновид означення)
Приклад
А Бережіть честь народу – найкоштовнішу перлину.
Б А я не знаю нічого ніжнішого окрім берези.
В Благословенна будь, моя незаймана дівице Десно!
Г Часом близько, під самим муром, ревуть і трублять автомобілі.
Д Удалині сивою смугою бовваніє ліс, оповитий морозяним серпанком.
Визначте, яким членом речення є виділені слова (цифра позначає наступне слово).
Слова (1)поета (2)переконливі, якщо емоції, (3)які вони викликають, (4)довго не покидають нас.
А підмет
Б додаток
В присудок
Г означення
Д обставина
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома