Основне призначення офіційно-ділового стилю:
Щоб досягти успіху під час бесіди, потрібно:
Державна мовна політика - це:
Науковий стиль реалізується в таких жанрах:
Виберіть правильний варіант оформлення адреси в ділових паперах:
Документ, у якому особа подає опис свого життя та діяльності, – це:
Стиль, у якому вживають словосполучення згідно з наказом, працювати за сумісництвом, укласти договір:
Документ, що містить інформацію в такій послідовності: адресат, адресант, назва документа, текст, додаток (якщо потрібно), підпис, дата:
Об’єктивність, точність, логічність, аргументованість, переконливість, висновки – це ознаки якого стилю:
Відсутність емоційного сприйняття та наявність раціонального мислення притаманне для якого тексту:
Основною ознакою довідково-інформаційних документів є:
Письмове прохання, оформлене за певним взірцем, яке подають на ім’я офіційної особи або до установи чи організації з метою реалізації прав або захисту інтересів – це:
Документ, у якому людина повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення – це:
Справити потрібне враження на потенційного роботодавця, звернути його увагу на ваш професійний досвід – є основною метою:
Документ, що складається на вимогу, - це:
Ухвалені рішення установи набувають юридичної сили тоді, коли вони оформлені:
Формування єдиної системи елементів, які повинні збігатися/повторюватися в документній системі, – це:
Юридична сила забезпечується встановленим для кожного виду документів:
Затверджені на державному рівні норми та правила щодо всього спектру товарів та послуг, процесів їх виготовлення на виробництві та передачі кінцевому споживачу у споживання чи користування – це:
Обов'язковий реквізит, який відповідно до Закону України № 1982-VIII від 23.03.2017 р. НЕ є обов’язковим:
Оберіть три вимоги до написання курсової роботи:
Оберіть три ознаки, які НЕ відповідають нормам наукового тексту:
Оберіть три документи, які належать до кадрово-контрактних:
Оберіть три документи, що належать до довідково-інформаційних:
Оберіть три вимоги до осіб, які видають документ:
Установіть відповідність між поняттями та їх тлумаченням
1.Формуляр
2.Бланк
3.Документ
4.Реквізит
а. модель побудови формуляра службового документа, що встановлює сферу його застосування, формат, розміри берегів, вимоги до побудови конструкційної сітки та реквізити.
б. окремий елемент документа
в. матеріальний об'єкт, що містить у зафіксованому вигляді інформацію, оформлений у заведеному порядку й має відповідно до чинного законодавства юридичну силу
г. зуніфікована форма (службового) документа з надрукованою постійною інформацією і місцем, відведеним для змінної інформації
д. сукупність реквізитів, розташованих у певній послідовності на бланку
Установіть відповідність між різновидом службового листа його змістом
1.Лист-запит
2.Рекомендаційний лист
3.Гарантійний лист
4.Супровідний лист
а. містить позитивний або негативний відгук про особу чи організацію, установу
б. пишуть для підтвердження певних умов, зобов'язань,
в. містить прохання надати докладну інформацію про певні послуги або уточнити її
г. точна вказівка місця проживання чи перебування кого-небудь або місцезнаходження чого-небудь,
д. додається до основного документа (накладної, рахунка-фактури, каталогу, проспекту, прейскуранта, буклетів тощо),
Установіть відповідність між критеріями класифікації та видами документів
1.за походженням
2.за призначенням
3.за формою
4.за напрямком
а. внутрішні і зовнішні
б. службові і офіційні
в. вхідні й вихідні
г. обліково-фінансові, довідково-інформаційні, організаційно-розпорядчі, господарсько-договірні щодо особового складу
д. стандартні й індивідуальні
Вкажіть порядок розташування реквізитів заяви
1.Дата, підпис
2.Адресат
3.Текст документа
4.Назва виду документа
5.Адресант
Вкажіть порядок розташування реквізитів довідки
1.Назва організації, яка видає довідку
2.Назва виду документа
3.Підписи службових осіб, печатка
4.Текст документа, призначення
5.Дата і номер
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома