Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті

Додано: 9 березня
Предмет: Історія України, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Вкажіть автора брошури “Україна irredenta” (“Україна уярмлена”), в якій автор доводить історичну потребу здобуття Україною повної політичної незалежності:




варіанти відповідей

Є. Левицький

М. Міхновський

М. Грушевський

Ю. Бачинський.

Запитання 2

Представників мовно-літературної та суспільно-політичної течії другої половини ХІХст. на Галичині, Буковині та Закарпатті, які виступали за національно-культурну та державно-політичну єдність із російським народом і російською державою, називали


варіанти відповідей

москвофілами

хлопоманами

радикалами

народовцями.

Запитання 3

До складу яких держав входили українські землі на початку ХХ ст.?


варіанти відповідей

Російської та Австрійської імперій

Російської та Австро-Угорської імперій

Російської, Австрійської імперій і королівства Румунії

Російської, Австро-Угорської імперій і королівства Польського.

Запитання 4

«Нова ера» – спроба українсько-польського порозуміння 1890 р. в Галичині пов’язана з діяльністю



варіанти відповідей

соціал-демократів

радикалів

народовців

москвофілів.

Запитання 5

Що мало визначальний вплив на процес створення українських політичних партій в Галичині наприкінці ХІХст.?



варіанти відповідей

політизація українського руху в Наддніпрянщині

поширення європейських політичних ідей і доктрин

масова еміграція українців до Північної Америки

організаторська діяльність греко-католицької церкви.

Запитання 6

Боротьба західноукраїнських політичних партій на початку ХХ ст.. за реформування виборчої системи Австро-Угорщини призвела до


варіанти відповідей

скасування виборчих прав українського населення Галичини.

виділення місць для депутатів від Галичини у Віденському парламенті.

запровадження загального виборчого права для чоловіків.

іквідація Галицького сейму як представницького органу влади.

Запитання 7

Яка течія в українському русі в Східній Галичині стала домінуючою наприкінці ХІХ — на початку XX ст.?



варіанти відповідей

старорусинська

радикальна

москофільська

народовська

Запитання 8

Наукове товариство імені Т.Шевченка очолив

варіанти відповідей

Ю Романчук

О.Духнович

Я.Головацький

М.Грушевський

Запитання 9

Хто такі народовці(українофіли)?

варіанти відповідей

Суспільно-політична течія,представники якої розвивали традиції українського

народу

Прихильники російської політики

Суспільно-політична течія,представники якої розвивали традиції українського національного життя,своєю культурницько-освітньою діяльністю обстоюючи самобутність українського народу

Запитання 10

«Нова ера» — це

варіанти відповідей

компроміс між австрійським урядом і поляками Галичини початку XIX ст., що передбачав придушення поляками антиурядової пропаганди українців в обмін на створення Галицького сейму, де провідні позиції мали обіймати поляки. 

угода між народовцями Галичини та Київською громадою середини XIX ст., суть якої полягала увизнанні громадівцями Галичини «українським П'ємонтом» у відповідь на визнання народовцями і снування єдиного українського народу. 

політика австрійського уряду початку XX ст. у Галичині, спрямована на надання українському селянству певних громадянських прав, залучення його представників до парламентської діяльності. 

україно-австро-польське порозуміння кінця ХІХ ст. у Галичині, яке полягало в культурно-освітніх і господарських поступках австрійських і польських правлячих кіл в обмін на лояльне ставлення українців до імперії Габсбургів. 

Запитання 11

Установіть відповідність між назвами організацій та роками їх заснування.

1) Наукове товариство ім. Т. Шевченка

2) Літературне товариство ім. Т. Шевченка

3) «Просвіта»

4) «Руська бесіда»


А) 1848 р.

Б) 1861 р.

В) 1892 р.

Г) 1873 р.

Д) 1868 р

варіанти відповідей

1Г; 2Д; 3В; 4А

1В; 2Г; 3Д; 4Б

1А; 2Г; 3В; 4Д

1Д; 2В; 3Г; 4Б

Запитання 12

Якою цифрою на картосхемі позначено територію, яку називали “Український П’ємонт” і що це за територія?


варіанти відповідей

2

1

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест