Укажіть головну причину міграційних процесів українців Наддніпрянської України до східних регіонів Російської імперії
Установіть послідовність явищ, притаманних історичному розвитку України.
А) виникнення фабрик
Б) заснування мануфактур
В) створення монополій
Г) виникнення ремесла
У Наддніпрянській Україні на початку XX ст. іноземні інвестиції спрямовувалися переважно в
У 1900 році було створено
На карті заштриховано районну спеціалізацію наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.:
Хто з діячів, зображених на фото, є автором брошури «Самостійна Україна»?
Який процес був характерним для економічного розвитку українських земель на початку ХХ ст.?
Із якої галузі наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. розпочався процес монополізації промисловості Наддніпрянської України?
Хто є автором політичної програми "Самостійна Україна"?
Артільним батьком називали
Чим уславилися родини підприємців Симиренків, Терещенків, Ханенків?
Які три поняття характеризують економічне становище Наддніпрянської України на поч. ХХ ст.
Реформатор, міністр внутрішніх справ Російської імперії у період 1906-1911рр
Судова справа про вбивство євреями християнської дитини у Києві 1911 року
Святкування якої події було заборонено в Києві у 1914 році
З якої події почалася революція 1905 року в Росії ?
Метою столипінської аграрної реформи було:
У якому місті почала виходити перша українська газета в Наддніпрянщині?
Укажіть основні пункти Маніфесту Миколи ІІ від 17 жовтня 1905 року.
Яку назву мала перша україномовна газета, що почала видаватися в Наддніпрянщині в роки революції 1905-1907 рр.?
Яке щоденне періодичне видання було започатковане в роки революції 1905—1907 рр. Є. Чикаленком?
Микола II підписав Маніфест, за яким було даровано демократичні права: свободу слова, друку, особистості, зборів, профспілок, скликання законодавчої Державної Думи. Коли це відбулося?
Докорінний переворот, глибокі якісні зміни в житті суспільства, які призводять до ліквідації віджилого суспільного ладу й утвердження нового:
Згідно Маніфесту Миколи ІІ було запроваджено (3 варіанти)
Про які організації йде мова:
"Товариства засновували бібліотеки й читальні, налагоджували випуск
українською мовою науково-популярної літератури, організовували лекції, літературні та музичні вечори, ставили вистави тощо"
Лідерами якої партії були С. Петлюра та В. Винниченко?
"Справа Бейліса" засвідчила:
Що передбачала аграрна реформа Петра Столипіна?
Ідеологія, суть якої полягає в пропагуванні переваги одного народу (нації) над іншими народами:
Вкажіть дві назви форми приватних землеволодінь, що намагаласся впровадити "столипінська реформа"?
Вкажіть на зображенні Столипіна Петра Аркадійовича:
Столипінська аграрна реформа розпочалася у
Коли завершилася Столипінська аграрна реформа?
У якому році було створено Товариство українських поступовців? (ТУП)
Чим закінчилася революція 1905 - 1907 рр.?
Хто був керівником Української думської громади у І Державній Думі Росії?
Хто очолив виступ матросів крейсера «Очаків»?
Перше повстання в армії відбулося
Укажіть роки першої російської революції
Укажіть дату «кривавої неділі»:
Перша політична партія в Наддніпрянщині утворилася у:
Про кого із зображених історичних діячів йдеться в характеристиці? Походив з старовинного козацького роду. Займався адвокатською практикою, захищав в судах представників національного руху. Співзасновник Братства тарасівців; був ініціатором створення Революційної української партії та автором її програмного документу «Самостійна Україна». Згодом утворив Українську народну партію у Харкові з чітко вираженою самостійницькою позицією.
Що відомо про брошуру, обкладинку якої наведено?
Першою політичною партією в підросійській Україні була
Які політичні партії виникають на Наддніпрянщині на початку 20 століття?
Визначте прізвища засновників УСДРП
варіанти відповідей
Про яку партію йде мова у спогадах Юрія Колларда: " Організація була суто конспіративною і окремою від "Харківської студентської громади". Першою книжкою рішено випустити щось програмове і звернутися з цим до М.Міхновського, який потім згодився написати те у формі промови."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома