Яка течія в українському русі в Східній Галичині стала домінуючою наприкінці ХІХ — на початку XX ст.?
Першим головою "Просвіти" був:
На фото зображено діяча, який наприкінці XIX ст. очолив
У якому році у Львові створено перший осередок товариства «Просвіта»?
Коли було засновано Літературно-наукове товариство ім. Т.Г.Шевченка:
Позначте поняття та терміни, що стосуються суспільно-політичного життя західноукраїнських земель другої половини 19 ст. Які течії були поширені(3 відповіді):
Про якого діяча йде мова в уривку:" Член-засновник материнського товариства «Просвіта» (1868) та довголітній його голова (1896—1906), один із засновників НТШ (1873), «Рідної школи» (1881), Учительської Громади (другий голова, згодом почесний член).
Засновник і видавець газети «Батьківщина» (1873), співзасновник і співробітник «Діла» (1880), місячника Ruthenische Revue (Ukrainische Rundschau) у Відні."
Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці XIX ст. було
У якому регіоні України культурно-просвітнє товариство «Просвіта» розпочало свою діяльність у 1868 р.?
Панщину та кріпацтво в Австрійській імперії, на західноукраїнських землях було скасовано у :
Народовці ініціювали створення на західноукраїнських землях(декілька варіантів)
У 1861 р. у Львові було засновано
Критику представників якої течії в українському суспільно-політичному русі другої половини ХІХ ст. наведено в уривку з історичного джерела: «Давно вони вже відвернулися від тої живої Русі, що говорила, співала, страждала.., а знайшли другу, мертву, той кам’яний істукан – Русь, що виписана була в документах!..»?
Хто був засновником кооперативного руху на Наддніпрянщині, його називали "артільним батьком"
Хто був засновником українського кооперативного руху у Галичині
Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було
Хто був головою Наукового Товариства імені Шевченка від 1897 р.:
У якому році Австрійська імперія перетворилась на дуалістичну Австро-Угорську монархію.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома