Виберіть українські землі, які перебували в складі Російської імперії напр. XVIII - XIX ст. :
Яке місто стало столицею національного відродження в підросійській України в XIX ст.?
Яке місто в 1817 році отримало статус відкритого вільного порту (порто - франко):
На які роки припадає діяльність Кирило - Мефодіївського товариства:
Який процес XIX ст. обумовлено такими стадіями: етнографічна, культурницька, політична?
Який прошарок українського суспільства становив основу українського національно-визвольного руху на початку XIX ст.?
Які явища та процеси були характерні для промислового розвитку українських земель у складі Російської імперії в першій половині 19 ст.? (2 відповіді)
«Масонство» — це
Вихід якої книжки засвідчив початок національного відродження в українських землях у складі Російської імперії?
Які явища та процеси характерні для соціально-економічного життя підросійської України в першій половині 19 ст.? (3 відповіді)
Програмні вимоги Південного товариства декабристів – це
Які форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення були характерними для першої половини XIX ст.? (5 відповідей)
Що було характерним для першого етапу українського національного відродженя?
До складу Австрійської імперії входили такі українські землі: (3 відповіді)
Виберіть рядок, в якому вказано масонські ложі в Україні:
У доповідній записці царського жандарма «У Києві та в Малоросії слов’янофільство перетворюється в українофільство… Причетні до справи… художник.., колишній вчитель… із захопленням говорили про колишню Малоросію…» ідеться про учасників
Співвіднесіть декабристські організації та їх програмні документи:
1. Північне товариство А. "Руська правда" П. Пестеля;
2. Південне товариство Б. "Правила" І. Горбачевського;
3. Товариство об'єднаних В. "Конституція" М. Муравйова.
слов'ян
Коли відбулося польське повстання проти Російської імперії?
Коли відбулося повстання Чернігівського полку на Київщині?
Хто очолював повстанський селянський рух на Поділлі у 1813-1835 рр.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома