Що було основною одиницею адміністративно-територіального поділу українських земель у складі Російської імперії на початку XIX ст.?
Добровільний або вимушений процес розчинення (втрата традицій, мови тощо) народу чи якоїсь його частини в середовищі іншого - це
Коли було створено Азовське козацьке військо?
У результаті якої війни до Росії відійшли українські землі Бессарабії, частина Північної Буковини, фортеці Ізмаїл, Кілія,Аккерман
Заповніть пропуски :" ... - територія компактного проживання ... у Російській імперії, визначена царським урядом з метою запобігання проникнення їх у великоруські губернії й захисту російського підприємництва від конкуренції" (декілька відповідей)
До якої держави передбачалось передати Лівобережну та Південну Україну, згідно планів Наполеона
Знищення Задунайської Січі спричинено:
Коли відбулися події, про які йдеться в історичному джерелі?
«…Мужність солдатів похитнулася; вигляд убитих і поранених, відсутність С.Муравйова завдали рішучого удару мужності повсталих
чернігівців: вони, кинувши рушниці, розбіглися в різні боки»
Яка декабристська організація в своїх програмових документах планувала створити на території України дві автономії: Українську (столиця Харків) та Чорноморську (столиця Київ)?
Про кого йдеться в уривку з джерела?
«У 1847 p., у зв’язку з відомою всім історією, він був засланий рядовим в Оренбурзький корпус із забороною писати й малювати... Батальйонний командир не любив його за незламний характер, за те, що він не вмів і не хотів нікому вклонятися, і водив його кожний день разом з іншими на навчання, де він
вчився маршировки і рушничних прийомів...»
Що передбачали положення програмових документів
Кирило-Мефодіївського братства?
Вихід якої книжки засвідчив початок національного
відродження в українських землях у складі Російської імперії?
Які явища та процеси характерні для соціально-економічного життя підросійської України в першій половині 19 ст.?
Оберіть форми та методи діяльності членів Кирило-Мефодіївського братства:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома