Українські землі у складі російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст

Додано: 19 жовтня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 307 разів
12 запитань
Запитання 1

Що було характерним для економічного розвитку українських земель у складі Російської імперії в першій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей


А. початок промислового перевороту


Б. зародження кооперативного руху

В. будівництво перших залізниць

Г. масова трудова еміграція

Запитання 2

На відміну від «Руської правди» Південного товариства декабристів, Статут Кирило-Мефодіївського братства передбачав?

варіанти відповідей

А. ліквідацію монархії

Б. скасування кріпосного права.

В. об’єднання всіх слов’янських народів у федерацію республік.

Г. установлення рівності всіх громадян перед законом.

Запитання 3

3.Позначте період початку промислового перевороту в Україні:

варіанти відповідей

А. 90-ті рр. XVIII ст.;

Б. 30-ті рр. ХІХ ст.;

В. 60-ті рр. ХІХ ст.;

Г. 80-ті рр. ХІХ ст.

Запитання 4

4. Польське повстання відбулося:

варіанти відповідей

А. 1829-1833 рр.

Б.1830–1831 рр. 

В.1841-1842 рр.

Г. 1827 - 1834 рр.

Запитання 5

5. Поступове поглинання однієї культури іншою – це …

варіанти відповідей

А. Окупація     

Б. Денаціоналізація 

В. Деградація

Г. Асиміляція 

Запитання 6

6. Хто зображений на малюнку?

варіанти відповідей

А. І. Котляревський                 

 Б. М. Шашкевич

В. В. Капніст  

  Г. Т. Шевченко

Запитання 7

7.Спільним наслідком російсько-турецьких воєн 1806 – 1812рр. та 1828 – 1829рр. для українських земель було:

варіанти відповідей

А. заснування масонських лож, таємних організацій дворян-офіцерів.

Б. ліквідація кріпацтва та поміщицького землеволодіння на приєднаних землях.

В. відновлення Запорозької Січі за участі колишніх козаків-задунайців.

Г. економічне виснаження регіонів, що були найближчим тилом російської армії.

Запитання 8

8.Про якого діяча йдеться в доповідній записці, адресованій королю Прусії?

«Вважаю своїм обов'язком доповісти Вашій Величності, що до мене таємно прибув дворянин із Малоросії, який твердить, що його послали мешканці цієї країни, які доведені до крайнього відчаю російською тиранією. Він хотів би знати, чи на випадок війни вони зможуть сподіватися на протекцію Вашої Величності – в такому випадку вони спробують скинути російське ярмо…»

варіанти відповідей

А. Муравйова

Б .Пестеля

ВІ.Орлая

Г.В.Капніста.

Запитання 9

9. міжстанова категорія населення в Російської імперії 18—19 сторіч; вихідці з духівництва, купецтва, міщан, селянства, дрібного чиновництва і збіднілого дворянства, що здобули освіту і що відірвалися від свого колишнього соціального середовища - це

варіанти відповідей

А. масони

Б.громадівці

В. різночинці

Г.хлопомани

Запитання 10

10. У якому уривку з історичного джерела йдеться про роль і місце в українській культурі зображеного діяча?

варіанти відповідей

А. «Він став виявом імпресіонізму в українській літературі, вдаючись до аналізу психологічного стану своїх героїв. Його творчість розвіяла сумніви, чи зможе українська література стати великою літературою…»

Б. «З його ім’ям пов'язаний поворот до нового літературного і культурного розвитку. Його славу зачинателя нової української літератури, доповнює слава «батька» українського театру…»

В.«Він був сином мужика і став володарем у царстві Духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові, світлі і вільні шляхи професорам і книжним ученим..»

Г. «будучи останнім представником поезії українського бароко, він став предтечею нової української літератури, просякнувши її ідеями гуманізму та Просвітництва….»

Запитання 11

11. Який документ регламентував діяльність Кирило-Мефодіївського братства?

варіанти відповідей

А.«Книга буття українського народу»

Б.Конституція «Руська правда»

В.«Історія русів»

Г.«Статут слов’янського братства Св. Кирила і Мефодія»

Запитання 12

12. Найбільший порт Російської імперії знаходився в місті:

варіанти відповідей

А. Новоросійськ

Б. Феодосія

В. Катеринослав

Г. Одеса

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест