Скасування кріпосного права на українських землях у складі Російської імперії сприяло
Діячі, зображені на фото, зазнали переслідувань царською владою внаслідок видання
Перші залізниці в Наддніпрянській Україні з’єднували
Установіть послідовність видання друкованих матеріалів
А "Основа"
Б "Громада"
В "Зоря Галицька"
Г "Русалка Дністрова"
Про якого діяча зображеного на фото йдеться в уривку з історичного джерела?
«Вважаючи себе соціалістом, заперечував теорію К. Маркса про пролетарську революцію і диктатуру пролетаріату як помилкову і шкідливу для українства. Саме під його впливом в Україні ширилися ідеї соціалізму, автономії України, перебудови Росії на федеративну державу».
Що було однією з особливостей економічного розвитку Наддніпрянської України в другій половині ХІХ ст.?
Хто з цих діячів НЕ входив до Братства тарасівців?
Що спонукало уряд Російської імперії скасувати кріпацтво та стати на шлях глибоких соціальних реформ?
Емський указ (1876 р.) імператора Олександра ІІ спричинив
Які галузі промисловості були розвиненими в регіоні заштриховані на карті?
Які зміни в соціально-економічній сфері Наддніпрянської України відбулися під впливом реформ 1860 – 1870-х років у Російській імперії?
Оберіть ТРИ варіанти!!!
Установіть відповідність
1 Олександр Кониський
2 Павло Чубинський
3 Ісмаїл Гаспринський
4 Володимир Антонович
А. очолював етнографічно-статистичну експедицію в Південно-Західному краї. Протягом двох років експедиція досліджувала Київську, Волинську, Подільську губернії України, частини Мінської, Гроднянської (Білорусь), Люблінської і Седловецької губерній (Польща) та Бессарабію, де компактно проживали українці.
Б. в студентські роки очолював гурток "Хлопоманів", будучи вже викладачем - "Історичне товариство Нестора-літописця"
В. піклувався про санітарний стан та розвиток народної освіти в Бахчисараї
Г. для недільних шкіл видав популярні книжки й підручники («Українські прописи» (1862), «Арифметика, або щотниця» (1863), «Граматка або перша читанка задля початку вченья»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома