«Громадами» в другій половині ХІХ ст. називали:
Прочитайте уривок з історичного джерела. Укажіть, назву якого друкованого органу пропущено в тексті.
«Кирило-мефодіївські братчики, повернені із заслання збиралися в Петербурзі й заходилися прясти далі перерва! ну основу українського відродження. Особливо живу видавничу й організаційну діяльність виявив у тім часі Куліш, який зі своїм швагром Білозерським розпочинає видавати український місячник__________».
Вкажіть, хто заснував першу громаду:
Укажіть форму діяльності громадівського руху:
Вкажіть, коли виникла перша громада в Києві:
Хлопоманами називали:
Позначте, коли було видано антиукраїнський Валуєвський циркуляр:
Укажіть мету, з якою царська влада видала Валуєвський циркуляр:
Позначте прізвище першого голови Південно-Західного відділу Російського географічного товариства:
Беручи участь у діяльності Південно-Західного відділу Російського географічного товариства, громадівці намагалися:
Кому належить авторство книги, яка зображена на фото:
Позначте назву друкованого органу Київської громади у 1874-1875 рр.:
Вкажіть документ, який спричинив закриття Південно-Західного відділу Російського географічного товариства:
Укажіть прізвище політичного діяча на фото:
Укажіть головну відмінність «молодих громад» від «старої громади», що існували в Наддніпрянській Україні у другій пол. ХІХ ст.?
В якому році було видано указ царя, в якому проголошувалося „...не допускати ввозу в межі імперії ... яких би то не було книг і брошур, що видаються за кордоном на малоруському наріччі, а також і друкування на ньому текстів до музичних нот...”?
Вкажіть роки діяльності "братства тарасівців":
Польське повстання відбувалося протягом:
Основною метою польського повстання було:
Які з поданих тверджень характеризують дослідницько-видавничу роботу Старої Київської громади в царині історії, мовознавства, фольклору та етнографії українського народу в 70 - 80-ті роки XIX ст.? (Позначте 4 відповіді)
Серед засновників хлопоманства були (позначте 4 відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома